برای آنهایی که در این شلوغی می‌خواهند مخاطب حرف‌های حاتمی‌کیا را عوض کنند

رضا کردلو

این انگشت‌ها فقط به رشیدپور اشاره نمی‌کنند. به #تلویزیون متناقض و فریبکاری اشاره می‌کنند که در عین ادعای وابستگی به نظام تریبون آدم‌های ضعیف می‌شود. آدم‌هایی که برای نشان دادن خودشان و شهوت آنتن داشتن، همه آن ناچیز آبرو و حیثیت مانده برای صداوسیما را هم از بین می‌برند.

داماد رییس شبکه دلش خواسته، یا اصلا مامور شده که حتما #هفت را روی آنتن ببرد. با کدام مجری؟ مجری برنامه صبحگاهی که همه تجربه سینمایی‌اش بازی‌های کوتاه چند دقیقه‌ای در دو سه فیلم سینمایی است. نتیجه‌اش می‌شود این که نمی‌فهمد روی آنتن زنده نباید داستان فیلم را توضیح داد. نتیجه می‌شود این که سوگلی‌های دولتی را که او مجری برنامه‌های انتخاباتی‌اش است بیشتر تحویل خواهد گرفت، نتیجه‌اش می‌شود روی آنتن رفتن برنامه‌ای کاملا خاله زنکی که هیچ ربطی به سینما ندارد.

اجرای ریاکارانه‌ای که وقتی محمدحسین مهدویان روی آنتن حرف‌هایی را به #فردوسی می‌بندد، با “بله، بله”، آنها را تایید می‌کند اما وقتی می‌بیند هواپس است خود اولین مدعی و حافظ شاهنامه می‌شود.

تلویزیون اسیر شومن‌هاست، شومن‌هایی که با رانت آقازاده و داماد و غیره و ذلک هرکاری می‌خواهند می‌کنند. ۶ سال است می‌گویند چرا ما درباره استراتژیک‌ترین مساله کشور که “حضور در سوریه” باشد، فیلم نداریم؟

سازمانی که وظیفه‌اش همین کارهاست (نه خواهر امیر قطر و نه اختلاسگر صندوق فرهنگیان) دست به کار می‌شود و صاحب سبک‌ترین کارگردان ایران، #به_وقت_شام را می‌سازد.

از #حاج_قاسم_سلیمانی تا #محمد_جواد_ظریف تحسینش می‌کنند، آنوقت _به جای تشکر_ صداوسیمای جمهوری اسلامی که شش سال است کمترین توان اقناعی را در ماجرای سوریه نداشته، از زبان یکی از این شومن‌ها می‌گوید حاتمی‌کیا کمدی ساخته است. اف بر این همه بی شعوری.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا