سودآورترین بازیگر 2017

ون دیزل با پشت سر گذاشتن دواین جانسون رقیب و همکارش در مجموعه سینمایی «سریع و خشمگین» بفروش‌ترین بازیگر 2017 لقب گرفت. به گزارش مجله اقتصادی فوربز، با عبور فروش جهانی «سرنوشت خشمگین‌ها» از 1.2 میلیارد دلار در گیشه دنیا و همچنین افزوده شدن فروش آخرین فیلم این بازیگر اکشن تحت عنوان «تریپل ایکس: بازگشت زندر کیج»، کل فروش جهانی فیلم‌های این بازیگر در سال 2017 به بیش از 1.6 میلیارد دلار رسید.

به رغم فروش ضعیف «گارد ساحلی» در گیشه، باز هم مجموع فروش جهانی فیلم‌های 2017 دواین جانسون به بیش از 1.5 میلیارد دلار سید. نمایش جهانی «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» در آخرین روزهای پایانی سال 2017 به قرار گرفتن جانسون در رتبه دوم کمک شایانی کرد.

گل گدوت ستاره اسراییلی فیلم ابرقهرمانی «زن شگفت‌انگیز» که در اخیرا با «لیگ عدالت» روی پرده سینماها بود، در مجموع با 1.4 میلیارد دلار فروش جهانی فیلم‌هایش رتبه سوم فهرست بفروش‌ترین بازیگران سال 2017 را به خود اختصاص داد.

از سوی دیگر، بازیگران انگلیسی هم در فهرست سالانه فوربز حضور چشمگیری دارند، از جمله اما واتسون بازیگر محبوب مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» که بالاخره موفق شد خودش را از زیر سایه نقش هرمیون نجات بدهد و با ایفای نقش در بازسازی «دیو و دلبر» به عنوان محصول دیزنی و کسب 1.2 میلیارد دلار فروش جهانی، لقب یکی از بفروش‌ترین بازیگران سال 2017 را به خود اختصاص دهد.

دیزی ریدلی هم با دو فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای» و «مرگ در قطار سریع‌السیر شرق» توانست گوی سبقت را از جان بویگا رقیب و همکار انگلیسی‌اش برباید و با 1.08 میلیارد دلار رتبه ششم را به خودش اختصاص دهد.

«آخرین جدای» که در عرض دو هفته نخست اکران حدود 800 میلیون دلار در گیشه سینماهای دنیا فروش کرده به بویگا کمک کرد با مجموع فروش فیلم‌های «دیترویت» و «سرکل»، در رتبه دهم قرار بگیرد.

تام هولاند با «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» و فروش جهانی 888 میلیون دلار توانست هفتمین بازیگر بفروش 2017 لقب بگیرد.

جانی دپ، کریس پرت و کریس همزورث به ترتیب با کسب رتبه پنجم، هشتم و نهم موفق شدند به این فهرست ده نفره راه یابند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا