«زندانی ها» پروانه ساخت گرفت

مسعود ده نمکی بامداد امروز در صفحه اینستاگرام خود از دریافت مجوز برای ساخت فیلم “زندانی‌ها” خبر داد. ده نمکی با انتشار عکس زیر نوشت: زندانی ها پروانه ساخت گرفت تا رسماً وارد چرخه تولید شود. برخلاف اخبار منتشر شده زندانی ها فیلمی سیاسی و یا تاریخی نیست و موضوع آن اخلاقی معنوی و اجتماعی است. ان شاءالله در یادداشتهای روزانه جزییات بیشتری خواهم نوشت. دعا کنید تا می شود بتوانیم فیلم را در سکوت و بدون حاشیه به پایان برسانیم.

ده نمکی پیش از این از ساخت فیلم “طیب خان” خبر داده بود اما به دلیل بروز برخی مشکلات مالی این پروژه به تعویق افتاد و چند روز بعد بلافاصله وی از ساخت اثری جدید به نام “زندانی‌ها” خبر داد.

قرار است “زندانی‌ها” به طور کامل در تهران فیلمبرداری شده و همچون سایر آثار ده نمکی بازیگران بسیاری در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. این فیلم مضمونی اجتماعی داشته و به رسم آثار ده نمکی ته مایه هایی از کمدی را به همراه خواهد داشت.

ده نمکی همواره به سمت موضوعات چالش برانگیز رفته و آثار قبلی وی نشان داده که وی همواره در قبال بروز برخی حاشیه‌ها درباره آثارش آگاه است. با وجود حاشیه های فراوان ده نمکی به طور کار خود را کرده و آثاری خلق می کند که موضوعات بسیار مهمی را مطرح می‌کند.

فیلم زندانی ها که باز هم با پسوند مرسوم “ها” که در اکثر آثار ده نمکی همچون “اخراجی ها” و “معراجی ها” دیده می شود می‌تواند اتفاقی تازه در سینمای ایران قلمداد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا