قطار ساخت «پایتخت 7» روی ریل افتاد؟

طبق جدیدترین شنیده‌ها از ساخت سریال پایتخت، یک منبع آگاه از بازدید سیروس مقدم از لوکیشینی برای این سریال خبر داد.
طبق شنیده خبرنگار فارس از یک منبع آگاه سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت از لوکیشینی برای ساخت فصل جدید این سریال بازدید کرد.لازم به ذکر است مهدی نقویان رئیس «سیمافیلم» پیشتر گفته بود: از طرف صداوسیما ما با عوامل «پایتخت» توافق اولیه را داشته‌ایم اما واقعاً سینمایی، سریال، ۱۵ قسمتی یا چند قسمتی هیچ‌کدام چیزی نبوده است که بر سر آن به توافق رسیده باشیم. مهم این است که رایزنی‌ها انجام شده و کار متوقف نیست.الهام غفوری تهیه کننده پایتخت و همسر سیروس مقدم در جدیدترین گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره ساخت نسخه سینمایی پایتخت با تکذیب تمامی ادعاهای مدیران رسانه ملی در خصوص ساخت سری جدید این سریال گفته بود: «مگر قرار بود نسخته سینمایی پایتخت ساخته شود؟!».
6 فصل پایتخت ساخته شده که آخرین فصل آن مربوط به سال 99 بوده است از ساخت آخرین فصل این سریال حواشی زیادی نسبت به ساخت فصل بعدی به وجود آمده که هنوز سرانجام ساخت این سریال مشخص نیست.
در آخرین فصل از این سریال محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و … به ایفای نقش پرداخته بودند؛ چندی پیش برای انتخاب برخی بازیگران این سریال فراخوان داده شده بود؛ حالا باید دید در فصل جدید ترکیب بازیگران همین افراد خواهند بود یا خیر.
منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا