فروش آنلاین کتاب ‌های ایران در آمازون/ ناشران ایرانی می‌توانند حساب کاربری افتتاح کنند

آژانس ادبی تماس در مذاکره با شرکت‌های بین‌المللی فعال در چاپ و نشر زمینه فروش آنلاین کتاب‌های ایرانی در سایت آمازون را فراهم کرد.

به گزارش هفت راه،‌ آژانس ادبی تماس در راستای تلاش برای بین‌المللی شدن آثار نویسندگان ایرانی در مذاکراتی با شرکت‌های بین‌المللی فعال در حوزه خدمات چاپ و نشر، زمینه فروش آثار ناشران ایرانی در سایت آمازون را فراهم کرد.

آژانس ادبی تماس در جهت معرفی آثار مکتوب فارسی با رعایت حقوق نویسنده و ناشر، اقدام به بسترسازی و ایجاد مقدمات این کار کرده است. در این طرح ناشران و نویسندگان می‌توانند با ارائه آثار خود محصولات خود را در گستره جهانی معرفی کنند. این تسهیلات ویژه همزمان با شروع هفته کتاب تا 15 آذرماه ادامه دارد.

این آژانس همچنین امکان افتتاح حساب کاربری به صورت محدود برای تعدادی از ناشران در سایت آمازون را نیز فراهم کرده است. متقاضیان می‌توانند اطلاعات حداکثر سه عنوان کتاب خود را به آدرس Amazon@tamass.org ارسال کنند تا از شرایط انتشار اثر آگاه شوند. هم‌چنین لازم است مشخصاتی چون نام کتاب،‌ نویسنده، ناشر، شابک، سال چاپ اول و تعداد صفحات،‌ خلاصه 300 کلمه‌ای به زبان فارسی،‌ تصویر جلد کتاب با کیفیت 300 DPI ارسال شود.

طبق اعلام آژانس تماس هر عنوان کتاب با پرداخت بین 300 تا 400 دلار، بر روی سایت آمازون قابل دسترسی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا