حوزه هنری مستند «آیت الله جنتی» را می‌سازد

مهر: از جمله تولیدات آتی مرکز مستند سوره حوزه هنری، ساخت مستندی درباره زندگی شخصیت شناخته شده ای چون «آیت الله جنتی» است.

از جمله تولیدات آتی مرکز مستند سوره حوزه هنری، ساخت مستندی درباره زندگی شخصیت شناخته شده ای چون «آیت الله جنتی» است. این خبر را محسن یزدی به عنوان مدیر این مرکز در گفت و با خبرگزاری مهر بیان داشت. مستندی که به کارگردانی محمدعلی فارسی؛ مستندساز باسابقه و دوست دیرین شهید آوینی و از بچه های اصیل روایت فتح ساخته و به احتمال زیاد در جشنواره پیش روی عمار در ابتدای فصل زمستان عرضه خواهد شد.

محسن یزدی درباره دیگر تولیدات مرکز مستند سوره حوزه هنری را این گونه اعلام کرد: «مستند بلندی درباره محمدرضا پهلوی با عنوان «شاهفارسی» به کارگردانی مهدی نقویان، مستند «راه طی شده» به کارگردانی علی ملاقلی‌ پور درباره مهدی بازرگان؛ مستندی با محوریت یکی از جداشدگان منافقین با عنوان «ادوارد» به کارگردانی محمدباقر شاهین، مجموعه مستند ۱۶ قسمتی درباره رضا پهلوی به کارگردانی مهدی فارسی، مستندی با عنوان «بهت میاد» به کارگردانی محمدحسن یادگاری درباره زیبایی و حجاب، اثری با عنوان «راه دل» درباره داستان سفر «مشتی اسماعیل» به سفر اربعین و کربلا به کارگردانی مهدی زمان‌ پورکیاسری و اثری درباره شهید مدرس به کارگردانی معین شافعی.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا