ویژه برنامه‌های رادیو به مناسبت جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)

شبكه‌های رادیویی به میمنت سالروز ازدواج فرخنده حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) به عنوان روز ازدواج برنامه‌های مختلفی را روی آنتن می‌برند.

شبكه‌های رادیویی به میمنت سالروز ازدواج فرخنده حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) به عنوان روز ازدواج با تهیه و تولید برنامه‌های متعدد و متنوع به گرامیداشت و ترویج ازدواج ساده می‌پردازد. همچنین قرار است مراسم عروسی سه زوج جوان با حضور در رادیو برگزار و روانه آنتن شود.

رادیو ایران؛ به افق آفتاب ایران

شبکه رادیویی ایران با برنامه‌های «سلام صبح بخیر، خانه و خانواده، به افق آفتاب ایران امروز و ایرانشهر» سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را گرامی می‌دارد. برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» شنبه ۱۹ خرداد، با موضوع ازدواج تقدیم می‌شود. برنامه «خانه و خانواده»   ساعت ۹ با حضور مهمان موفق و کارشناسان از راه‌های ازدواج موفق می‌گوید. برنامه «به افق آفتاب» نیز روز در همان روز از معیارهای ازدواج مناسب می‌گوید. «ایران امروز» میزگردی است با حضور مسئولان و از راه‌های تسهیلگری ازدواج گفته می‌شود. برنامه «ایرانشهر» با موضوع ازدواج ساعت ۱۸:۱۵  تقدیم مخاطبان رادیو ایران می‌شود.

رادیو جوان؛ جوونی مجاز

شبکه رادیویی جوان در همه برنامه‌ها از جمله «جوان ایرانی سلام»، «کافه رادیو»، «اینجا شب نیست»، «رادیوم» و «قرار» به موضوع ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) می‌پردازد. همچنین ویژه برنامه زنده «جوونی مجاز» که ساعت ۱۷ پخش می‌شود به مبحث ازدواج ساده اختصاص دارد.

رادیو فرهنگ؛ کبوترانه

شبکه رادیویی فرهنگ روز شنبه ۱۹ خرداد برنامه‌های «صبح به وقت فرهنگ»، «سرزمین من» و «کبوترانه» را به این مناسبت اختصاص داده است. برنامه «صبح به وقت فرهنگ» ساعت ۶:۳۰ با نگاهی به سیره زندگی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) در بخش تعاملی با مخاطبان از گروه جامعه و کتاب پخش می‌شود. »سرزمین من» ساعت ۱۳ تا ۱۴ با مروری بر رویدادهای تاریخی در بخش کارشناسی به این موضوع می‌پردازد. برنامه «کبوترانه» به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در فضایی شاد همراه با قطعه‌های نمایشی روی آنتن می‌رود و  موضوع سبک زندگی شاد و اسلامی بررسی می‌شود. «کبوترانه» با اجرا و بازی علیرضا تابان و آسیه گرجی ساعت ۱۴ تا۱۴:۳۰ تقدیم شنوندگان خواهد شد.

رادیو تهران؛ ازدواج آسان

شبکه رادیویی تهران شنبه ۱۹ خرداد برنامه «شهر آفتاب» را در گفت وگو با مسئولان درباره تسهیلاتی که به زوج‌های جوان اعطا می‌شود و با هدف ترویج ازدواج آسان روی آنتن می‌برد. این برنامه ساعت ۶:۳۰ روی آنتن می‌رود. برنامه «باغ فردوس» از ساعت ۱۱:۴۰ با پرداخت به موضوع ازدواج، برنامه «خانواده تهرانی» از ساعت ۸ با مضمون ازدواج صحیح و برنامه «تهران من» از ساعت ۱۷ با موضوع تجمل در ازدواج پخش خواهد شد.

رادیو اقتصاد؛ ازدواج با مدیریت اقتصادی

شبکه رادیویی اقتصاد با هدف ترویج سنت ازدواج، روش‌های مدیریت مالی و اقتصادی بررسی و راهکارهای تسهیل آن را تبیین می‌کند. برنامه صبحگاهی «روزیِ نو» در گفتگو با معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، ایجاد شرایط مطلوب برای تسهیل ازدواج جوانان را مطالبه می‌کند. برنامه تحلیلی «هشت صبح» به موضوع مشکلات در فرآیند پرداخت وام ازدواج می‌پردازد و انتظارات مردم از مسؤلان را در این حوزه می‌پردازد. در برنامه «به توان زندگی» با حضور دکتر محمدرضا عباسپور موضوع «اهمیت شغل خواستگار در انتخاب همسر آینده» بررسی می‌شود. روایتی مستند با عنوان «به همین سادگی» از ازدواج ماندگار دو دانشجو که در شرایط سختِ زندگی ازدواجی ساده داشتند، تهیه شده که برای ساعت ۱۱:۳۵ در جدول پخش رادیو اقتصاد قرار گرفته است. موضوع مجله عصرگاهی «گذربازار» در ساعت ۱۶ نیز ازدواج آسان است.

رادیو ورزش؛ همراه با زوج ورزشی بانوان

«گلخونه‌» نام ویژه برنامه روز ازدواج است که روز شنبه از ساعت ۱۰ از رادیو ورزش و رادیو ورزش بانوان پخش خواهد شد. در این برنامه یک زوج ورزشی قهرمان حضور دارند و با مرور زندگی و تجربیات مختلف آن‌ها در زمان‌های مختلف زندگی نشان‌خواهند داد که زندگی مشترک نه تنها مانعی برای رسیدن به سکوهای قهرمانی نیست بلکه تشویقی است برای ادامه راه. در این برنامه بخش‌های طنز مادربزرگ با زبان طنز به مشکلات و گره‌های زندگی مشترک ورزشکاران می‌پردازد. همچنین مستند زندگی ورزشکاران متاهل و حلقه طلایی، مروری بر موفقیت‌های ورزشکاران حرفه‌ای متاهل است.

رادیو سلامت؛ همراه با مهر و ماه

«مهر و ماه» ویژه روز ازدواج روز شنبه ۱۹ خرداد از رادیو سلامت پخش می‌شود. این برنامه با هدف الگوپذیری از ائمه اطهار (ع) و ترویج ازدواج آسان با اجرای محیا اسناوندی و مسعود خواجه‌وند  تقدیم شنوندگان می‌شود. این برنامه رادیویی بخش‌های مختلفی دارد. از قبیل «آیینه و شمعدان»، «تکیه گاه امن»، «ازدواج آسان»، «مهر و ماه» و… این برنامه به تهیه‌کنندگی سارا شریفی از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه به روی آنتن می‌رود.

رادیو صبا؛ «عروسی خوبان» روی امواج

شبکه رادیویی صبا به مناسبت فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و روز ازدواج جشن عروسی زوج‌های جوان را روی آنتن صبا برگزار می‌کند. این برنامه با هدف ترویج ازدواج آسان روز شنبه ۱۹ خرداد ساعت ۱۵ مراسم عقد سه زوج جوان را روی آنتن صبا برگزار می‌کند. این ویژه برنامه درفضای آزاد ساختمان شهدا با حضور مدیران سازمان صدا و سیما، مدیران شبکه‌های رادیویی  و مخاطبان شبکه رادیویی صبا برگزار می‌شود. جمعه ۱۸ خرداد ویژه برنامه «صبامک عیدانه» با هنرمندی پیشکسوتان رادیو تقدیم مخاطبان می‌شود. نمایش طنز  «خانواده مبارک» با موضوع ازدواج فامیلی روز ازدواج را گرامی می‌دارد. «کوک آوا» با پخش موسیقی و ترانه با مضمون عروسی ساعت ۱۴:۳۰ تقدیم شنوندگان می‌شود. برنامه موسیقی محور  «صباهنگ» ساعت ۲۱ با موضوع عشق راهی آنتن می‌شود.

رادیو پیام؛ پیام روز

برنامه «پیام روز» به مناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به تهیه‌کنندگی  مهدیه پهلوانی با موضوع ترویج ازدواج آسان و سنت اهل بیت (ع) پخش می‌شود.

رادیو نمایش؛ بخوان به نام پروانه

شبکه رادیویی نمایش ویژه برنامه زنده «بخوان به نام پروانه» را به روی آنتن می‌برد. این برنامه به تهیه‌کنندگی و نویسندگی نسیم السادات صباغان و گویندگی مهرناز شعبانی و سعید سلطانی، روز شنبه ۱۹ خرداد ساعت ۷:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا