استفاده از ظرفیت نوجوانان در آیین‌های نمایشی روستایی رضوی

دبیر جشنواره اعلام کرد؛

دبیر جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام کرد تلاش بر استفاده از ظرفیت نوجوانان و تازه جوانان زیر ۲۰ سال در آیین‌های نمایشی روستایی رضوی سرلوحه کار بوده است.

سید محمدمصطفی موتورچی دبیر جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی درباره این جشنواره تاکید کرد: با توجه به همکاری حوزه هنری و دفتر بچه‌های مسجد تلاش این بخش از جشنواره استفاده از ظرفیت نوجوانان و جوانان کمتر از ۲۰ سال بود.

وی افزود: در سایت جشنواره حدودا ۲۰ اثر بارگزاری شد که تنها ۹ اثر مجوز حضور در مرحله نهایی این بخش از جشنواره را با نظر هیات داوران کسب کرد.

موتورچی درباره موضوعات مرتبط با این بخش توضیح داد: جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی با محوریت امام رضا (ع) و اخلاقیات منتصب به ایشان از جمله رافت، شفاعت و شجاعت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۷ استان در اختتامیه این بخش از جشنواره یادآور شد: ۹ اثر برگزیده از استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، مازندران، خوزستان، تهران، هرمزگان و آذربایجان غربی باهم به رقابت می‌پردازند.

دبیر جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی با اعلام اینکه رقابت این گروه‌ها بعد از پایان ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد، بیان کرد: رقابت‌ها به مدت ۳ روز ادامه پیدا خواهد کرد که در همان ۳ روز داوری نیز انجام می‌شود.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا