مهناز افشار: پرونده همسرم باز است و بعید نیست محکوم هم بشود

مهناز افشار در واکنش به اتهام‌هایی که در سال‌های گذشته به همسرش وارد می‌شود، اعلام کرد که هرگز از این موضوع فرار نکرده و برایش مهم است بداند که با چه کسی زندگی می‌کند. او همچنین اعلام کرد اگر یاسین رامین در دولت گذشته توانسته با هلال احمر، وزارت بهداشت، گمرک، پزشکی قانونی و قوه قضاییه تبانی کند، این موضوع دیگر رنگ و بوی شخصی ندارد و باید در ابعاد ملی به آن رسیدگی شود.

مهناز افشار روز گذشته در نشست خبری جمعیت «طلوع بی نشان ها» در پاسخ به خبرنگاری درباره واردات شیرخشک های فاسد از سوی همسرش، گفت: «من هیچ فراری از موضوعی که درباره همسرم مطرح می‌شود نکرده‌ام. چون این که مطرح می‌کنند شیرخشک فاسد وارد کرده و باعث کشته شدن بچه‌ها شده، جنایتی نیست که بتوان از کنار آن گذشت. همسر من هفت ماه بابت پرونده‌ای که برایش تشکیل شده به زندان رفته و پرونده او هنوز باز است و با این فضاهایی که علیه او درست شده بعید نیست محکوم هم بشود ولی اجازه بدهید محکوم بشود، بعد ببینید به چه چيزی محکوم شده است.»

او در ادامه با بیان این‌که برای او بسیار مهم است که بداند همسرش چگونه انسانی است، تاکید کرد که موضوع ورود شیر خشک‌های فاسد برای بسیار مهم است و پیگیری‌های بسیاری تا کنون در این باره انجام داده است: «من یک مادرم، یک انسانم، و این موضوع که درباره پرونده همسرم مطرح شده برای من قطعا مهم است چون حتما به این فکر می‌کنم که فرزندم را با چه پولی بزرگ می‌کنم. فرض بگیریم که من استقلال مالی داشته باشم و از درآمد همسرم ارتزاق نکنم، اما به هر حال باید بدانم همسرم چه انسانی است. مطمئن باشید من هم به اندازه شما پیگیر این موضوع هستم چون وقتی در حال انجام یک فعالیت اجتماعی هستم، پیگیری این موضوع هم جزو فعالیت‌های من محسوب می‌شود. مطمئن باشید من در کنار شما و حتی جلوتر از شما نگران و دغدغه‌مند این موضوع خواهم بود.»

بازیگر «برف روی کاج‌ها» همچنین به اتهاماتی که علیه همسرش وارد شده اشاره کرد و گفت: «عده‌ای می‌گویند یاسین رامین سال‌ها پیش شیرخشک فاسد از طریق هلال احمر وارد کرده و باعث مرگ و کور شدن بعضی نوزادها شده، یعنی یاسین از کشور آلمان شیرخشک فاسد خریده، فروخته به هلال احمر و هلال احمر وارد کرده و از وزارت بهداشت مجوز گرفته و از گمرک ترخیص کرده و شرکت‌های پخش کننده آن را پخش کردند و خانواده‌ها خریداری کردند و بچه ها مسموم شدند. اگر این حرف صحت داشته باشد، خیلی‌ها باید جوابگو باشند؛ هلال احمر، وزارت بهداشت، گمرک، دولت، توزیع‌کننده‌ها و …. چطور است که مدارک این موضوع در پزشکی قانونی، کلانتری، قوه قضاییه، وزارت بهداشت و بقیه نهادها وجود ندارد و پیگیری نمی‌شود؟»

افشار در پایان تاکید کرد که اگر اتهامات همسرش به اثبات برسد، بدان معنا است که رامین با بسیاری از ارگان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران تبانی کرده است: «این سوال را نباید از من بپرسید که چنین اتفاقی افتاده یا نیفتاده چون تایید یا تکذیب من وجاهتی ندارد، این سوال را باید از نهادهای مسئول بپرسید و اگر یاسین رامین در جمهوری اسلامی با همه این نهادها تبانی کرده و این جنایت اتفاق افتاده دیگر موضوع اصلا شخصی نیست و باید در ابعاد ملی به این موضوع رسیدگی شود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا