ترین‌های سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم‌فجر

طنز- محمدرضا شهبازی

خیس‌ترین لوکیشن: دریاچه چیتگر
در بیشتر فیلم‌ها، با ربط و بی‌ربط حداقل یک پلان از این دریاچه وجود داشت و شخصیت‌ها در حالی که داشتند حرف‌های خیلی مهمی درباره چیزهای خیلی مهمی می‌زدند هر چند جمله یک‌بار مکث می‌کردند و به دریاچه زل می‌زدند.

اضافه وزن‌دارترین شخصیت: باران کوثری
باران کوثری درحالی در نقش کاپیتان تیم فوتسال بانوان در فیلم عرق سرد بازی کرده بود که حداقل 20 کیلوگرم برای این نقش اضافه وزن داشت. بهتر است از این بزرگوار در نقش‌هایی مانند قهرمان شطرنج یا حداکثر دارت استفاده شود.

من یه سکانس هم شده میام رد می‌شم‌ترین بازیگر: بابک حمیدیان
حضور بابک حمیدیان در جشنواره فجر امسال طوری بود که می‌شد نام جشنواره را به «سی و ششمین جشنواره بابک حمیدیان فجر» تغییر داد و البته در بخش جنبی، سایر فیلم‌ها را هم نمایش داد.

دلمون رو شاد کردی، خدا دلت رو شاد کنه‌ترین فیلم: هایلایت
همه چیز حکایت از این داشت که هایلایت یک فیلم کمدی نیست. به همین دلیل هم تماشاگران تا بیست سی دقیقه جلوی خودشان را گرفتند و نخندیدند. اما بعد از آن وا دادند و گذاشتند اسیر غافلگیری کارگردان بشوند و پس از آن بود که قاه‌قاه توی سالن می‌خندیدند که انصافا حال داد.

استاد! نمره منفی هم داره‌ترین فیلم: سوء تفاهم
اگرچه جشنواره فیلم فجر زمانی آغاز می‌شود که تقریبا امتحانات همه دانشگاه‌ها تمام شده است، اما هنگام تماشای فیلم سوء تفاهم احساس کسی را داشتیم که سر امتحان فلسفه غرب 2 نشسته است.

شما چرا ناراحت شدید‌ترین فیلم: لاتاری
لاتاری ماجرای انتقام یک مرد باغیرت از یک دلال ناموس و یک خریدار ناموس مردم ایران بود. اما یکدفعه یک عده که معلوم نبود در این خرید و فروش ناموس کدام طرف معامله هستند ناراحت شدند! تا آخرش هم دقیقا نفهمیدیم کدام طرف هستند!

چرا هیشکی سر جاش نیست‌ترین اتفاق: انتخاب رضا رشیدپور برای اجرای برنامه هفت
رضا رشیدپور که علاوه بر سحرخیز بودن، سابقه دیدن چند فیلم سینمایی را در زندگی خود داشت بعنوان مجری تخصصی‌ترین برنامه سینمایی رسانه ملی انتخاب شد. او با سوال‌هایش از میهمانان برنامه آنها را دچار چالش‌های عمیقی درباره سینما می‌کرد. حضور دو منتقد با نام‌های امیرعباس و آنتونیا هم نشان می‌داد همه چیز در هفت برنامه‌ریزی شده و دقیق است. کارشناسان معتقدند بزرگترین اختلاف این دو منتقد در حوزه سینما، همین اسم‌هایشان بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا