وزیر فرهنگ:شهید رئیسی بر ما حرام کرده بود کلمه‌ای از ناامیدی بر زبان بیاوریم

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم یادبود شهید رئیسی گفت: رئیس جمهور عزیز ما بسیار مظلوم بود؛ بر خود و ما حرام کرده بود کلمه‌ای از ناامیدی‌ و مشکلات بر زبان ما جاری شود. سه سال شبانه روز نشناخت و کار جهادی انجام داد.
محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم یادبود شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی و هیئت همراه که در تالار وحدت برگزار شد گفت: زبان بنده از تشکر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برای حضور در این مراسم قاصر است. برای من سخت است در خصوص کسی صحبت کنم که بیشترین تأثیرگذاری ها را در حیات فرهنگی خود از این شخصیت داشتم. وی ادامه داد: در تمام این سال‌هایی که توفیق همکاری شبانه روزی همه جانبه با رئیس جمهور شهید داشتم، چیزی جز خدمت گذاری و علاقه به تک تک شهروندان ایرانی ندیده بودم. در این ۳ سال که دوره کوتاه رئیس جمهوری شکل گرفت شما عزیزان شاهد تلاش‌های ایشان بودید.وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: آقای رییس جمهور شهیدمان به تمام دغدغه های اهالی هنر و رسانه توجه داشت. من از هیچ مشکل و محدودیتی صحبت نکردم جز اینکه ایشان دعوت به سعه صدر داشته باشد و مشکلات را حل کنند.
اسماعیل خاطرنشان کرد: ما در فقدان یه رئیس جمهور تراز و جامع‌الاطراف هستیم. شما اصحاب فرهنگ و رسانه خودتان صاحب عزا هستید. توفیق یار شد با برخی از شما بزرگان هم کلام شدم که چیزی جز ابراز عاطفه و علاقه نشنیدم. مردم ایران در همین چند شهری که تشییع جنازه انجام شد نشان دادند به خدمت گذار های واقعی خود عشق می‌دهند.وی اظهار داشت: رئیس جمهور عزیز ما بسیار مظلوم بود. بر خود و ما حرام کرده بود کلمه ای از ناامیدی‌ و مشکلات بر زبان ما جاری شود. سه سال شبانه روز نشناخت. به برخی از استان‌ها ۱۰ بار سفر کرد، خود را وقف مردم کرد. در یکی از سفرها ساعت ۴ صبح از ترکیه به تهران رسیدیم در خالی که ایشان باید ساعت ۶ صبح به کرج می رفتند در محل فرودگاه ساعتی استراحت کردند تا بتوانند به سفر بعدشان برسنداسماعیلی در پایان گفت: مردم عزیز ایران خدمت گذار صدیقی را از دست دادند. شخصیت پرتلاش و مجاهدی را از دست دادند. اهالی فرهنگ و هنر پدری مهربان و بزرگترین خیر اندیش را از دست دادند. انشالله خداوند بر درجات ایتن شهید والاقدر و همراهان عزیزشان بیافزایید. ما معتقدیم امروز دست رئیسی شهید باز تر از زمان ریاست جمهوریش است.
منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا