بن افلک هم با نت‌فلیکس قطع همکاری کرد

بن افلک بازیگر فیلم «مثلث مرزی» اعلام کرد که از ادامه‌ی همکاری با این پروژه انصراف داده است. این تصمیم به دلیل اختلاف در تهیه‌کنندگی فیلم است.

بن افلک، بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه نویس هالیوود از همکاری با شبکه‌ی نت‌فلیکس انصراف داد. افلک قرار بود در این پروژه جلوی دوربین فیلمی اکشن برای پخش از این شبکه برود.

شبکه‌ی نمایش آنلاین نت‌فلیکس، سال گذشته تصمیم گرفت تهیه‌کنندگی فیلم مثلث مرزی (Triple Frontier) را به عهده بگیرد.
«مثلث مرزی» در ابتدا به کارگردانی کاترین بیگلو و تهیه‌کنندگی کمپانی پاراموند کلید خورد اما این کمپانی برای تامین بودجه‌ی فیلم با مشکل مواجه شد و تهیه‌کنندگی فیلم را به شبکه‌ی نتفلیکس واگذار کرد.
هم‌زمان با بسته شدن این قراداد بیگلو از کارگردانی این فیلم انصراف داد و نت‌فلیکس جی. سی. چاندور کارگردان نامزد اسکار برای فیلم مارجین کال (Margin Call) را جایگزین او کرد.
مشکل دوم پیش روی این غول صنعت نمایش آنلاین، انصراف تام هاردی و چنینگ تیتوم بود که به دلیل مشابه تصمیم گرفتند با این پروژه همکاری نکنند. سرمایه‌گذاران فیلم در اقدام بعدی بن افلک را جایگزین هاردی کردند که او در خبری اعلام کرد که از ادامه‌ی همکاری با این پروژه انصراف داد.
افلک که یک اسکار بهترین کارگردانی را برای آرگو (Argo) در کارنامه دارد، اوایل سال جاری میلادی از کارگردانی فیلم بتمن (The Batman) هم انصراف داد و دلیلش را تمرکز بر ایفای نقشش در این فیلم عنوان کرد. بن افلک درحال حاضر برای نقش آفرینی در چهار فیلم قرارداد بسته است و در تیم تهیه‌کنندگان هر چهار فیلم هم حضور دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا