از تابوشکنی در «برمودا» تا واکنش به یک شایعه / دیر فهمیدم، ولی فهمیدم!

کامران نجف‌زاده مجری «برمودا» درباره این برنامه تلویزیونی گفت: من همراهی خوبی از سوی شبکه نسیم دیدم… به هرحال کار کردن در تلویزیون چارچوب‌های خودش را می‌خواهد و من هم نمی‌گویم خرق عادت کرده‌ام ولی حرف‌هایی در این مدت در «برمودا» شنیده‌ایم  که پیش از این در تلویزیون تابو بوده‌ است.

کامران نجف‌زاده درباره تجربه اجرای برنامه تلویزیونی «برمودا» از شبکه نسیم سیما، گفت: یکی از برنامه‌هایم این بود که وقتی به ایران بازگشتم یا مستندسازی کنم و یا برنامه گفت‌وگو محور راه بیاندازیم؛ الحمدالله گروه هماهنگ و جفت‌وجوری نصیب‌مان شد و از محسن نجفی سولاری و کامران شهریوری تا محمدرضا خوشرو رییس شبکه و احمد لنگرودی قائم مقام ایشان گروه خوبی بودیم و وقتی شروع کردیم فکر نمی‌کردم به این سرعت بازخورد خوبی داشته باشیم.

او ادامه داد: این بازخورد از لطف خدا و بعد محبت مردم است چرا که قاعدتا می‌بایست یک فصل از برنامه‌هایی با این سبک و سیاق بگذرد تا تازه برنامه جای خودش را در میان مخاطبان باز کند، اما ما توانستیم در قسمت‌های ابتدایی بازخوردهای خوبی بگیریم و این موضوع، مسئولیت ما را بیشتر می‌کند. مراقبت ما باید بیشتر شود و در دعوت از مهمانان و طراحی سوالات باید اهتمام ویژه‌ای بورزیم.

این تاک شو فرصتی است تا شایعات کنار رود و برخی از دو قطبی‌‌ها، شکسته شود

این مجری اذعان داشت: اول کار پر از تشویق و های و هوی است و یک مجموعه حرفه‌‌ای نباید جوگیر شود، بلکه می‌بایست درست به حرکتش ادامه دهدفکر می‌کنم مسیر خوبی را در پیش داریم؛ یعنی «برمودا» به‌زودی «برمودا» می‌شود و در قسمت‌های بعدی جای خودش را پیدا می‌کند و من نیز به عنوان مجری بیشتر با گفت‌وگو و ابعاد صحنه آشنا می‌شوم.

نجف‌زاده ضمن بیان اینکه اصل دغدغه برنامه این است که یک نگاه روانشناختی داشته باشیم و چیزهایی را از مهمانان بشنویم که تاکنون نشنیده‌ایم، گفت: در عین حال سعی داریم از مهمان برنامه پاسخ سوالاتی رابشنویم که مخاطب دوست دارد، آن‌ها را بشنود و ما نیز اکتشاف می‌کنیم و در عین حال فرصت می‌دهیم به آدم‌ها که حرف‌هایشان را بزنند تا مخاطب جمع‌بندی کامل و نسبتا درستی از آن شخصیت پیدا کند.

او ادامه داد: فکر می‌کنم این تاک شو فرصتی باشد تا شایعات کنار رود و برخی از دو قطبی‌‌هایی که در جامعه است، شکسته شود. تاکنون خیلی از حرف‌های گفته نشده، در این برنامه زده شده است و سوالات و ابهامات مخاطبان رفع شده‌ است.

برخی سوالات را نمی‌پرسم چون…

نجف‌زاده درباره خط قرمز‌های پرسش و پاسخ در برنامه تلویزیونی گفت: من همراهی خوبی از سوی شبکه دیدم… به هرحال کار کردن در تلویزیون چارچوب‌های خودش را می‌خواهد!

او ضمن بیان اینکه «برخی سوالات را نمی‌پرسم چون ممکن است به شخصیت مهمانان ضربه بزند»، گفت: از خسرو معتضد می‌خواستم سوالی را بپرسم، اما گفتم نپرسم بهتر است؛ همچنین یک سوالی بود که از آقای علی‌اکبر صالحی می‌خواستم بپرسم و نپرسیدم و الان هم نمی‌توانم بگویم آن سوالات چه بود.

 نجف‌زاده با اشاره به فعالیت‌های دیگری که قصد دارد در سال جدید به آن‌ها بپردازد، عنوان کرد: نگاهم این است که مستندسازی می‌تواند فرصتی خاص برای کار و عرصه خوبی باشد، اما سیبی که به بالا پرت می‌شود، معلوم نیست چند دور بخورد و به پایین بیاید: من هم نمی‌‌دانم که این مدل گفت‌وگوها را ادامه دهم بهتر است و یا اینکه به سوی مستندسازی بروم، ولی مبرهن است که دیگر از کار خبر جدا شده‌ام.

واکنش به شایعه‌ها

او درباره حاشیه‌های به وجود آمده پیرامون مهاجرت خود گفت: می‌گفتند نجف‌زاده پناهنده شده‌ است ولی من به این شایعه جواب خاصی ندادم و اصلا نمی‌دانم چه باید می‌گفتم! به هر حال برچسبی می‌زنند و تا آن طرف بیاید ثابت کند، همه چیز تمام شده‌ است ولی اتفاقا این حواشی‌ برایم فرصت جدیدی در گفت‌وگوهایم ایجاد کرد. به نظرم شما خیلی راحت می‌توانی هر چیزی را که می‌خواهی بگویی و خوشبختانه بعد از دوران جوانی که گذراندم، یاد گرفتم در رسانه آدم باید مراقبت‌های بیشتری از خودش داشته باشد…شاید دیر فهمیدم، ولی فهمیدم!

پگاه زارعی

منبع: صبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا