60 فیلم زیرزمینی در چمدان نماینده جشنواره برلین

فیلم‌های سینمایی که در چمدان نماینده جشنواره برلین کشف شد حاوی 60 فیلم غیرمجاز و زیرزمینی است حال باید دید مسئولان ارشاد چه پاسخی درباره این حجم از تولید غیرمجاز خواهند داشت؟

به گزارش هفت راه، در شرایطی که تعدادی از فیلم ها سالانه بدون مجوز از وزارت ارشاد ساخته می شوند و وزارت ارشاد هم در ارایه پروانه ساخت به دقت عمل نکرده و در نهایت با خواندن سیناپس فیلمنامه مجوز ساخت فیلم به فیلم ها ارایه می کند. چندی پیش خبر توقیف چمدان نماینده جشنواره برلین با تعدادی از فیلم های سینمای ایران در رسانه ها اعلام شد که با هوشیاری نهادهای امنیتی این چمدان توقیف شد.

جعفری دولت آبادی دادستان تهران با تایید خبر منتشر شده گفت: اخیراً خانمی به نام «آنکه لویکه» وارد کشور شده و پس از ارتباط‌گیری با برخی محکومان فتنه، با به همراه داشتن بیش از شصت فیلم زیرزمینی و غیرمجاز قصد خروج از کشور را داشت که حین خروج دستگیر شد.

حال باید دید این افراد گونه وارد کشور می‌شوند و نکته حایز اهمیت این که چگونه در شرایطی که مدیران وزارت ارشاد به وفور در جلسات متعدد قراردارند و آمار مجوز ساخت فیلم ارایه می دهند چگونه 60 فیلم غیرمجاز و زیرزمینی تولید و در چمدان خانم لویکه قرا رگرفته است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا