بازیگر نامزد اسکار ابرقهرمان جدید هالیوود می‌شود

به گزارش هفت راه، جسیکا چستین بازیگر امریکایی نامزد اسکار به زودی پروژه سینمایی «جین رویین‌تن» (Painkiller Jane) را می‌سازد و در آن بازی می‌کند. ماجراهای این شخصیت داستان‌های ابرقهرمانی آخرین‌بار در قالب یک سریال تلویزیونی که تنها چند ماه روی آنتن رفت، به تصویر کشیده شد. جیمی پالموتی و جو کویسادا خالقان اصلی داستان‌های مصور «جین رویین‌تن» هستند که اولین‌بار در سال 1995 انتشار یافت.

به گزارش «ددلاین»، چستین که تا کم‌تر از دو هفته دیگر با فیلم «دوشیزه اسلون» به سالن‌های سینما می‌آید، قصد دارد به زودی در نقش ابرقهرمان زن کتاب‌های کمیک جلوی دوربین برود. «جین رویین‌تن» تاکنون به جهان داستانی ابرقهرمان‌های معروفی همچون «پسر جهنمی» و «پانیشر» نیز راه یافته است.

داستان فیلم درباره شخصیتی به نام «جین وسکو» یک پلیس نیویورکی است که از سوی «اف بی آی» استخدام می‌شود تا طی عملیاتی مخفی یک گروه قاچاق انسان و مواد مخدر را منهدم کند. جین بعد از آن که دچار جراحت جدی می‌شود، قدرت‌های ماورایی دریافت می‌کند و از سازمان خارج می‌شود تا به عنوان پارتیزان شخصا عملیات خودش را پیش ببرد.

بازیگر 39 ساله علاوه‌بر بازی، تهیه‌کنندگی این پروژه را نیز به عهده گرفته است. هنوز هیچ‌گونه جزییاتی درباره نویسنده و کارگردان «جین رویین‌تن» اعلام نشده است.

منبع: آی سینما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا