خبری خوش برای طرفداران هری پاتر: آلبوس دامبلدور بازمی‌گردد

به گزارش هفت راه، دیوید ییتس کارگردان «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» از حضور شخصیت «آلبوس دامبلدور» در دنباله بعدی این مجموعه اقتباسی که داستانی مستقل از فیلم‌های «هری پاتر» را دنبال می‌کند، حضور خواهد داشت. به گفته فیلمساز بریتانیایی، در فیلم دوم دامبلدور برمی‌گردد و «نیوت اسکمندر» (با بازی ادی ردمین) مدیر آینده مدرسه جادوگری هاگوارتز را در دوران جوانی‌اش ملاقات می‌کند.

ییتس در گفت‌وگو با «اسکرین رنت»، خبر حضور آلبوس دامبلدور را در قسمت بعدی «جانوران شگفت‌انگیز» تایید کرده است. کارگردان چهار دنباله پایانی مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» گفته: «در فیلم دوم، دامبلدور برمی‌گردد و چند تایی سکانس خوب با نیوت دارد …» او در ادامه اضافه کرده: «فعلا مشغول مذاکره درباره بازیگر نقش دامبلدور هستیم و از هرگونه پیشنهادی استقبال می‌کنیم!»

در مجموعه سینمایی «هری پاتر»، ریچارد هریس فقید و مایکل گمبن نقش این شخصیت را ایفا کرده‌اند اما سازندگان «جانوران شگفت‌انگیز» باید به دنبال بازیگری باشند که بتواند نقش جوانی دامبلدور را ایفا کند.

کم‌تر از دو هفته پیش بود که استودیوی «برادران وارنر» از قطعی شدن حضور جانی دپ در دنباله بعدی فیلم جدید جی. کی. رولینگ خبر داد اما به نقشی که برای ستاره هالیوود در نظر گرفته، هیچ اشاره‌ای نکرد.

بخش نخست «جانوران شگفت‌انگیز» کم‌تر از دو هفته دیگر (18 نوامبر) روی پرده می‌رود و دنباله بعدی آن برای اکران در سال 2018 آماده می‌شود.

منبع: آی سینما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا