ریدلی اسکات برای شبکه سی‌بی‌اس سریال می‌سازد

به گزارش هفت راه، شبکه تلویزیونی «سی بی اس» سریال «خانم علیه آقا» (Mrs V. Mr) را براساس طرحی از ریدلی اسکات و دیوید زاکر (سازنده «فیلم ترسناک 4 و 5») و به نویسندگی برت ماهونی جلوی دوربین می‌برد.

داستان این سریال درباره ماجراهای یک وکیل مدافع برجسته و خبره لس آنجلسی و دادستان کل اداره مبارزه با مواد مخدر است که در دادگاه دائم در حال سرشاخ شدن با یکدیگرند اما در واقع زوجی خوشبخت هستند که وقتی نوبت به تربیت سه فرزندشان می‌رسد باید تمام رقابت‌ها و اختلافات کاری‌شان را به فراموشی بسپارند.

به گزارش «ورایتی»، ماهونی نگارش سناریوی اپیزود آزمایشی (پایلوت) این پروژه تلویزیونی را برعهده دارد و همچنین در کنار اسکات و زاکر، جزو تیم تهیه‌کننده سریال نیز به شمار می‌رود.

سریال داستانی «خانم علیه آقا» جدیدترین پروژه‌ای است که توسط کمپانی ریدلی اسکات – «اسکات فری پرودز» – برای پخش از شبکه «سی بی اس» تهیه و تولید می‌شود. فیلمساز باسابقه هالیوود از قدیم روابطی نزدیک با این شبکه تلویزیونی داشته است.

اسکات که سال گذشته با فیلم علمی-تخیلی «مریخی» در رقابت‌های اسکار حضور داشت، این روزها مشغول انجام مراحل پس‌تولید دنباله جدید سری فیلم‌های «بیگانه» و همچنین نظارت بر روند ساخت «بلیدرانر 2» به کارگردانی دنی ویلنوو است.

منبع: آی سینما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا