اکران رستاخیر در باغ موزه دفاع مقدس

جلسه شورای عمومی فرهنگ تهران عصر دوشنبه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

شصت و هفتمین جلسه شورای فرهنگی استان تهران با حضور واعظی وزیر ارتباطات، فانی وزیر آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، سیدحسین هاشمی استاندار تهران، فردین ضرغامی، مجتبی رحماندوست و ائمه جمعه شهرهای استان تهران عصر (دوشنبه) در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در این جلسه سیدرضا تقوی با اشاره به اهمیت کارهای قرآنی گفت: هر چه بیشتر مفاهیم قرآنی گسترش یابد دادگاه‌ها، زندان‌ها و… را خلوت کرده‌ایم و آرامش بیشتری را به جامعه داده‌ایم.

در ادامه این جلسه امرودی معاونت فرهنگی شهرداری تهران گفت:‌ امروز شهر تهران متفاوت با 5 سال پیش است. برگزاری نمایشگاه قرآ« در باغ موزه داع مقدس باعث شد فضای دو برابری در اختیار و نزدیک به 50 هزار متر مربع فضای باز داشته باشیم.

عبدالله رمضانی نیز ضمن اشاره به کارهای فرهنگی شهرداری تهران در حوزه جاهلیت مدرن گفت: در روز 21 رمضان تجمع مدافعان حرم را در میدان امام حسین تهران خواهیم داشت.

در ادامه این جلسه فانی وزیر آموزش و پرورش به صحبت پرداخت و گفت:‌ آموزش و پرورش بستر اصلی انتقال فرهنگ در جامعه و در دنیا یک کارکردهای این دستگاه همین موضوع است.

وی از برگزاری مسابقات کشوری در سطح دانش‌آموزی در مردادماه امسال خبر داد.

سپس فردین ضرغامی ضمن اشاره به فعالیت‌های باغ موزه دفاع مقدس در نمایشگاه امسال قرآن گفت: در روز 24 رمضان اکران عمومی فیلم رستاخیز در باغ موزه دفاع مقدس به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا