خطوط قرمز مدیریتی و فیلمسازان هالیوود/توافق‌نامه سونی و مارول: مرد عنکبوتی باید سفیدپوست باشد، نباید انحراف جنسی داشته باشد، اهل دود و مواد مخدر و الکل هم نباشد

مجله فرهنگی «هفت راه»- گروه سینما: طبق توافقنامه مارول و سونی پیکچرز، مرد عنکبوتی حتما باید سفید پوست باشد و حق ندارد انحرافات جنسی داشته باشد.

Spiderman-Movie-Images-4-Cool-Wallpapers-HD
به گزارش “هفت راه” به نقل از تسنیم، در حالی که موج تبلیغات حرکت همجنس گرایی روز به روز در غرب بیشتر می شود و لحظه به لحظه آثار سینمایی و تلویزیونی هم در این گرداب بیشتر فرو می روند، پیش بینی می شد که خیلی زود از یک ابرقهرمان همجنس گرا هم رونمایی شود. با این وجود به طور قطع «مرد عنکبوتی» این ابرقهرمان منحرف نخواهد بود. طبق توافقنامه ای که ما بین کمپانی سونی پیکچرز و مارول بسته شده این ابر قهرمان مشهور نباید رنگین پوست یا دارای انحرافات اخلاقی باشد.

وبسایت مشهور ویکی لیکس که اخیرا اقدام به انتشار ۲۷۶۳۹۴ فایل خصوصی، ایمیل و اطلاعات مالی کرده، این توافقنامه را هم روی سایت خود قرار داده است. این قرارداد شامل چیزهای دیگری هم می شود. مرد عنکبوتی حتما باید مرد باشد. حق ندارد شکنجه کند یا کسی را در دفاع از خودش یا شخص دیگری بکشد. بالاتر از محدودیت PG-13 دشنام نمی دهد و اهل دود هم نیست. مواد مخدر را نه می فروشد و نه پخش می کند. از الکل استفاده نمی کند و قبل از ۱۶ سالگیش رابطه جنسی نخواهد داشت. شرکای جنسی او نباید زیر ۱۶ سال سن داشته باشند و همجنس گرا نیست.

این قرارداد جالب حتی ویژگی های زندگی شخصی پیتر پارکر را هم مشخص کرده است: نام کاملش پیتر بنیامین پارکر است. سفید پوست و بدون انحرافات جنسی. والدینش را در کودکی از دست داده و به همین دلیل از همان زمان با عمه می و عمو بن در نیویورک زندگی می کند. او قدرتش را به وسیله گزیده شدن توسط یک عنکبوت یا در دوره پایانی مدرسه و یا در دانشگاه به دست می آورد. او خودش اولین لباس قرمز و آبیش را طراحی می کند. لباس مشکی وی به صورت یک انگل است و توسط خودش طراحی نشده. او در یک خانواده متوسط از نظر اقتصادی در محله کویینز نیویورک زندگی می کند و یا دانشجوی کالجی در نیویورک بوده و یا کماکان در کالجی در نیویورک تحصیل می کند.

جالب اینجاست که هنوز مسئولان دو کمپانی نسبت به انتشار این قرارداد واکنشی نشان نداده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا