سری جدید «آن‌شرلی»ساخته می‌شود

فيلم تلويزيوني آن شرلي يا «آن گرين گيبلز» با بازيگران جديد ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از سي‌بي‌سي نيوز، مارتين شين در اين سريال در نقش خاطره‌انگيز متيو كاتبرت بازي مي‌كند. وي به زودي راهي شرق كانادا مي‌شود تا در ساخت سريال جديد «آن گرين گيبلز» جلوي دوربين برود.

آن شرلي

اين برنده جايزه امي در نقش متيو كاتبرت- شخصيت برادري كه آن شرلي را همراه خواهرش به فرزندخواندگي مي‌پذيرد- بازي مي‌كند.

اين فيلم دو ساعته براي YTV ساخته مي‌شود و بر مبناي رمان هشت جلدي «آن گرين گيبلز» نوشته لوسي مادمونتگمري شكل مي‌گيرد. اين رمان نخستين بار سال ۱۹۰۸ منتشر شد. فيلمنامه اين فيلم را سوزان كويِن نوشته است و تهيه كننده فيلم نيز كيت مك دونالد باتلر نوه خانم مادمونتگمري است.

نقش آن شرلي را يك دختر ۱۳ ساله متولد تورنتو به نام الا بالنتين ايفا خواهد كرد. نقش خواهر متيو يعني ماريليا را نيز سارا باتسفورد بازي مي‌كند.

اين رمان يكي از محبوب‌ترين رمان‌هاي كانادايي است كه در سراسر جهان نيز شناخته شده و آن شرلي به عنوان محبوب‌ترين شخصيت ادبي كانادا شناخته شده است. او دختري يتيم است كه از يتيم خانه براي كمك به يك برادر و خواهر مسن فرستاده مي‌شود تا به آنها در كار مزرعه كمك كند. اما بعد عضوي از خانواده آنها مي شود.

اين فيلم كه در اونتاريو توليد مي‌شود، اوايل سال ۲۰۱۶ روي آنتن مي‌رود.

از داستان آن‌شرلی فیلم‌ها، کارتون‌ها، اپراها و…. زیادی ساخته شده و مشهورترین این محصولات سريال ساخته کمپانی سالیوان با بازی مگان فالوز و جاناتان کرومبی است كه در ايران نيز به نمايش درآمده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا