خلاصه داستان فیلم مهم و جنجالی «بتمن دربرابر سوپرمن» منتشر شد+تریلر فیلم

مجله فرهنگی «هفت راه»- گروه سینما: پیش از این تریلر جذاب فیلم مهم و بحث براگیز «بتمن در مقابل سوپرمن» یا «لیگ عدالت» را با زیرنویس فارسی در منتشر کرده بودیم (اینجا) حالا اما سازندگان فیلم خلاصه ای از داستان فیلم را منتشر کرده اند.

Batman-V-Superman-Dawn-of-Justice-post1

به گزارش «هفت راه»، به نقل از Collider روز های داغ تابستان که اخبار سینما پر است از فیلم های اکشن و بلاک باستر و پر فروش، بهترین زمان برای انتشار خلاصه داستان یکی از محبوب ترین فیلم های حال حاضر دنیای ابرقهرمانان است.

Batman V. Superman: Dawn of Justice/بتمن علیه سوپرمن : طلوع عدالت، فیلم اکشن و پر زدوخورد کمپانی بزرگ دی سی کمیک است که علاوه بر دو شخصیت سوپرمن و بتمن، دیگر ابرقهرمانان این کمپانی همچون واندرومن و آکوامن و سایبرگ نیز در آن برای اولین بار حضور خواهند یافت به همین دلیل از این فیلم به طور غیر رسمی با عنوان لیگ عدالت 0.5 نیز یاد میشود.

خلاصه داستان این فیلم به شرح زیر است :

بتمن که از عملکرد ابرقهرمان خدامانند، سوپرمن در هراس است خود تبدیل به ناجی جدید شهر گاتهام میشود. زمانی که بتمن و سوپرمن در جنگ با یکدیگر به سر میبرند تهدیدی تازه نسل بشر را در خطر بزرگتری از آنچه با آن رو به رو بودند قرار میدهد…

زک اسنایدر کارگردان فیلم به همراه کریس تریو و دیوید اس گویر، با انتشار این خلاصه اولین ارتباط این فیلم با داستان “مرد پولادین / Man of Steel را رقم زدند، بتمن که یک عدالت خواه زمینی است، سوپرمن بیگانه را تهدیدی برای بشریت تلقی میکند.

بن افلک درنقش بتمن، هنری کاویل در نقش سوپرمن، امی آدامز درنقش لوئیس لین، جسی آیزنبرگ درنقش لکس لوثر، لارنس فیشبرن درنقش پری وایت، جرمی آیرونز در نقش آلفرد، دیانا لین در نقش مارتا کنت، گال گادوت در نقش واندرومن و جیسون موموآ در نقش آکوامن در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اگرچه تریلری کوتاه از این فیلم منتشر شده، اما هنوز سوالات زیادی درباره محتوای این فیلم بی پاسخ باقی مانده است که باید برای دانستن آنها 9 ماه دیگر صبر کنیم، چرا که تاریخ اکران این فیلم 25 مارس 2016، 6 فروردین سال آینده خواهد بود و چند ماه زودتر، فصل تابستانی سینما را آغاز خواهد کرد. هر چند در فستیوال کمیک کان ماه آینده ممکن است اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا