اسماعیل امینی «لب خط قرمز» ایستاد

اسماعیل امینی کتاب طنز «لب خط قرمز» که مجموعه‌ای از طنزهای مطبوعاتی وی به همراه تعدادی از داستان‌های کوتاه اوست را برای چاپ به انتشارات سوره مهر سپرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، اسماعیل امینی، شاعر و طنزپرداز درباره کتاب «لب خط قرمز» گفت: این کتاب مجموعه‌ای از طنزهای مطبوعاتی است که به همراه تعدادی از داستان‌های کوتاه منتشر نشده من در یک کتاب گردآوری شده است.

وی ادامه داد: این یادداشت‌ها گزیده‌ای از یادداشت‌های مطبوعاتی من است که کمتر وابسته به تاریخ و به تبع فاقد تاریخ مصرف هستند.

امینی در همین زمینه گفت: برخی از دوستان طنزپرداز و البته غیرطنزپرداز حس می‌کنند که هر چه در مطبوعات از آنها منتشر می‌شود را می‌توانند در قالب کتاب منتشر کنند. البته اگر این اتفاق بیافتد برای محققان عرصه های مختلف و نیز منتقدان می‌تواند مرجع خوبی باشد اما حتما مخاطب عمومی نخواهد داشت.

وی در ادامه به مشکل اساسی طنزهای مطبوعاتی از نگاه خود اشاره کرد و گفت: به نظر من مشکل اساسی طنزپردازان مطبوعاتی ایران این است که بدون سبک هستند و انگار همه سعی دارند از روی دست هم بنویسند. اینکه برخی از این افراد در چهار یا گنج نشریه طنز می نویسند نیز به این مساله دامن زده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا