بازدید ۱۹۸ هزار نفری از نمایشگاه کتاب پاریس

نمایشگاه کتاب پاریس با بازدید بیش از ۱۹۸ هزار نفر از تولیدات ۱۲۰۰ ناشر امروز به کار خود پایان می‌دهد.
به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه چهار روزه کتاب پاریس در حالی امروز (۲۳ مارچ) به کار خود پایان می‌دهد که مسئولان برگزار کننده این نمایشگاه آمار قابل توجهی از استقبال از آن ارائه داده‌اند.

بر اساس اعلام مدیران این نمایشگاه در مدت چهار روز برگزاری آن در این دوره، ۱۹۸ هزار بازدید کننده از این نمایشگاه که میزبان ۱۲۰۰ ناشر و ۲ هزار کتاب فروش بوده است بازدید کرده‌اند.

از سوی دیگر این نمایشگاه چهار روزه در زمان برگزاری خود از شاهد حضور ۲ هزار نویسنده و ۳۵۰۰ متخصص در عرصه چاپ و نشر بوده است.

نمایشگاه پاریس در سال جای همچنین ۳۰۰ نشست تخصصی در حوزه کتاب و نشر را میزبانی کرد که با حضور میهمانانی از ۵۰ کشور دنیا برگزار شد.

همچنین کشور برزیل نیز می‌ه‌مان ویژه این دوره از این نمایشگاه به شمار می‌رفت.

از دیگر نکات قابل توجه در این دوره از نمایشگاه اعلام بازدید ۲۰ هزار دانش آموز و ۱۰هزار دانشجو از آن بوده است. همچنین ۱۲۰۰روزنامه نگار نیز از این نمایشگاه بازدید کردند.

از کشور ایران در این دوره از نمایشگاه و بنا بر اطلاعات پایگاه اینترنتی این نمایشگاه، موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و نیز موسسه نشر نظر حضور داشته‌اند.

بر این اساس موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی امسال کتاب‌هایی را با موضوعات دبیات، ادبیات کودکان، فلسفه، تاریخ، ایران‌شناسی، هنر، معماری، عکاسی، زبان‌شناسی، خطاطی، نساجی، به زبانهای فارسی عربی، فرانسه و انگلیسی در این نمایشگاه عرضه کرده است.

همچنین مراسم ویژه‌ای نیز به مناسبت آغاز سال نو در غرفه ایران در این نمایشگاه برگزار شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا