افزایش فشارهای داخلی بر رییس خانه کاریکاتور ایران همزمان با حمله رژیم صهیونیستی به مسابقه کاریکاتور هولوکاست

شنیده ها حکایت از افزایش فشارها بر رییس خانه کاریکاتور ایران دارد.

به گزارش مجله فرهنگی هفت راه، برگزاری دور جدید مسابقه بین المللی کاریکاتور هلوکاست و افزایش دو برابری جوایز آن در این دور موجب شده است تا نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از این نهاد بخواهد این مسابقه کاریکاتور را محکوم کند.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، ران پروسور نماینده این رژِمدر سازمان ملل در رابطه با این جشنواره گفت: «این مسابقه انکار هلوکاست را مشروعیت بخشیده و منکرین هلوکاست را تشویق می‌کند تا به تحریک ادامه دهند.»

اما شنیده‌ها حاکی از آن است که اخیراً فشارها بر مسعود شجاعی طباطبایی رییس خانه کاریکاتور که دبیری این مسابقه را هم بعهده دارد افزایش پیدا کرده است. برخی اخبار از استعفای شجاعی و بازگشت او با پادرمیانی افراد مختلف طی چند هفته اخیر خبر می‌دهند. اما ظاهراً این فشارها همچنان ادامه دارد تا شجاعی طباطبایی را مجبور به استعفا کنند.

گفتنی است که سایت ایران کارتون با مدیریت شجاعی طباطبایی سالهاست بعنوان محبوبترین سایت کاریکاتور در جهان مطرح است و از سایر سایتهای این حوزه با اختلاف پیشی گرفته است. همچنین این سایت توانسته است با برگزاری چندین دوره مسابقه کاریکاتور با موضوعاتی چون هلوکاست، غزه و… به تشکیل جبهه‌ای از کاریکاتوریست‌ها ضد صهیونیستی و ضد استکباری در دنیا کمک کند. حال باید دید سرانجام فشارهای احتمالی به مسعود شجاعی طباطبایی به کجا خواهد انجامید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا