پاسخ شبه‌روشنفکران به خبر «هفت‌راه»: طرفدار «بازار آزادیم» اما بودجه نفتی مدیرمان به ما ربطی ندارد!

مجله فرهنگی «هفت‌راه»- گروه سینما: در روزهای گذشته خبری منتشر کردیم از تناقض‌های رفتار و گفتار شبه‌روشنفکران وطنی، کسانی که مدت‌هاست در سانه‌هاشان ظاهرا داعیه‌دار «بازار آزاد»‌اند و خود را طرفدار مشی لیبرال می‌دانند، اما همزمان از عدم اختصاص بودجه‌های دولتی به پروژه‌های شخصی‌شان گلایه‌مندند.

به گزارش «هفت‌راه»، این خبر در همان روز در رسانه‌های مختلف بازنشر شد و بازخوردهای فراوانی یافت تا اینکه امروز «کافه سینما» سایت متعلق به «علی معلم» که پیش از این از عدم دریافت بودجه از دولت گلایه کرده بود، پاسخی را به این خبر منتشر کرد، پاسخی که البته در آن هیچ اشاره‌ای به چرایی گلایه از عدم دریافت «پول نفت» نشده است و مدیران رسانه‌ی مذکور سعی کرده‌اند از پاسخ به آن طفره روند.

در پاسخ این سایت آمده است: «کافه سینما به امید خدا، ‌هم‌سو و هماهنگ با آن چه تا به حال از آن حمایت کرده، کاملا از مسیر حلال، یعنی داد و ستد با مردم ایران، به حیات خودش ادامه می‌دهد و در مسیر توسعه است. از مواضع‌اش ذره‌ای عقب نمی‌کشد و اعتقاد دارد فیلم‌ها و رسانه‌ها، چه آشکار و چه با واسطه، نباید وابسته به اقتصاد مرکزی، بیت‌المال و پول نفت مردم ایران باشند.»

اما معلوم نیست چرا گردانندگان لیبرال! این سایت هیچ واکنشی به درخواست مدیرشان از دولت برای تامین بودجه‌ی میلیاردی پروژه‌ی شخصی‌ش در پاسخ‌شان نشان نداده‌اند و از روی آن عبور کرده‌اند. در حالی که انتظار می‌رفت اگر شبه‌روشنفکران حداقل کمی به حرف‌های خود اعتقاد داشتند، حتی حرکت مدیر خود و نحوه‌ی ساخت پروژه‌اش با بودجه دولتی را نیز مورد انتقاد قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا