روایت معاون هنری از نیاز واقعی بودجه موسیقی فجر؛باید با واقعیت‌ها روبرو شویم نه ایده‌آل‌ها

محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به درخواست دبیر جشنواره مبنی بر افزایش بودجه این رویداد گفت: ما باید با واقعیت‌ها روبرو شویم نه ایده‌آل‌هایی که در ذهن داریم، در حال حاضر مقدورات مالی ما در همین حد است.

محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس درباره افزایش بودجه جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر اظهار کرد: عددهایی که برای برگزاری جشنواره گفته می‌شود ایده‌آل ها است؛ ما باید با واقعیت‌هایی که در وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و کشور وجود دارد کنار بیایم.

وی افزود: طبیعتا هرمقدار بودجه افزیش پیدا کند کیفیت جشنواره و میزان جوایزی که اهدا می‌شود تغییر خواهد کرد؛ اما در حال حاضر مقدورات ما در همین حد است. اگر بتوانیم حتما میزان بودجه این جشنواره را افزایش می‌دهیم و تلاش می‌کنیم این سفره گسترده‌تر شود.

چندی پیش رضا مهدوی دبیر جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر چندی پیش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از کمبود بودجه در این رویداد خبر داد و گفته بود: « برای بودجه جشنواره موسیقی به ۲۰ میلیارد تومان نیاز داریم که متاسفانه میزان آن تا به این لحظه ۱۰ میلیارد است.»

جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از ۲۳ تا ۲۸ بهمن به دبیری رضا مهدوی برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا