بازیگر ترک: جشنواره فیلم فجر از معتبرترین رویدادهای سینمایی جهان است

«آیسل کاپلان» بازیگر ترک که در زمان حاضر در یکی از مجموعه‌های تلویزیونی ایرانی در حال فیلمبرداری، ایفای نقش می‌کند، گفت: جشنواره فیلم فجر یکی از معتبرترین رویدادهای فیلم جهان به شمار می‌رود که در دوره چهل و دوم خودش شاهد تنوع گونه‌های مختلفی از آثار و حتی از میان کارگردان‌ها و تهیه‌کننده‌های کار اولی هستیم. 

آیسل کاپلان بازیگر مجموعه راز ناتمام به کارگردانی علی و امین امانی که از چندی پیش نیز در یکی از مجموعه‌های تلویزیونی در ایران مشغول ایفای نقش است اظهار داشت: سینمای ایران از حدود یک سال پیش تاکنون با ارائه آثار جدیدی دوره پررونقی را در طول دوره‌های خود به ویژه چهار دهه پیش می‌پیماید؛ آثار سینمایی خوبی که از میلیون‌ها مخاطب و علاقمند سینما میزبانی می‌کند.

جشنواره فجر امسال یکی از بهترین دوره‌های خود را پشت سر می‌گذارد

او با اشاره به آمار فروش بالای آثار سینمایی در کشور گفت: به دنبال رونقی که در سینمای ایران شاهد بودیم که خود عاملی شد تا در دور جدید جشنواره فیلم فجر شاهد حضور تعدادی دیگر از کارگردان‌ها و تهیه‌کننده‌های کار اولی باشیم، جشنواره فجر امسال یکی از بهترین دوره‌های خود را پشت سر می‌گذارد.

بازیگر نقش کاتیا در راز ناتمام می‌گوید: در زمان حاضر، سینمای ایران یکی از بهترین دوره‌های خود را در حالی سپری کردن است؛ دوره‌ای که بی‌شک در تاریخ سینمای نه تنها ایران که جهان به عنوان نمود بارز شکوفایی سینما ثبت خواهد شد.
کار کردن با کارگردان‌های ایرانی را دوست دارم

این بازیگر ترک گفت: کار کردن با کارگردان‌های ایرانی را دوست دارم چرا که در یک تجربه‌ای که پیشتر داشتم و هم‌اینک تجربه دومم را با یک کارگردان ایرانی دارم به خوبی متوجه حرفه‌ای شدن صنعت سینما و تلویزیون در ایران هستم.

سینما و تلویزیون ایران می‌تواند به بهترین شکل در عرصه جهانی نمود پیدا کند و این نیازمند تولیدات خوب توسط کارگردان‌های خوب و حتی کارگردان‌های کار اولی با بهره گرفتن از تجارب حرفه‌ای‌ترهاست

وی افزود: سینما و تلویزیون ایران می‌تواند به بهترین شکل در عرصه جهانی نمود پیدا کند و این نیازمند تولیدات خوب توسط کارگردان‌های خوب و حتی کارگردان‌های کار اولی با بهره گرفتن از تجارب حرفه‌ای‌ترهاست.

امیدوارم بار دیگر بتوانم در کارهای کارگردان‌های ایرانی حضور پیدا کنم

کاپلان از این که بار دیگر توانسته در یکی از مجموعه‌های ایرانی مشغول به کار شود گفت: کار کردن با کارگردانی که تاکنون پیشینه ساخت مجموعه‌های امنیتی خوب و پربازدید را داشته برای من بسیار لذت‌بخش است و امیدوارم بار دیگر بتوانم در کارهای کارگردان‌های ایرانی حضور پیدا کنم.

او همچنین از دعوت برای ایفای نقش در یک کار سینمایی که اواخر امسال کلید خواهد خورد در ایران خبر داد و افزود: برای ایفای نقش در یک کار سینمایی که محصول مشترک قطر و مصر است نیز دعوت شده‌ام که هنوز به عقد قرارداد نرسیدم.

علاقمندی ترک‌ها به سریال‌های ایرانی

این بازیگر ترک همچنین از علاقمندی ترک‌ها به سریال‌های ایرانی گفت و خاطرنشان کرد: همانگونه که ایرانی‌ها از سریل‌های ترکی استقبال خوبی دارند، سریال‌های ایرانی نیز در ترکیه خیلی مخاطب دارد. اکنون که جدیدا به سریال‌های ایرانی بهای بیشتری می‌دهند.

وی اظهار داشت: استقبالی که در زمان حاضر در ترکیه از سریال‌های ایرانی می‌شود هرگز در ترکیه سابقه نداشته است.

این بازیگر ترک خاطرنشان کرد: ترک‌ها از طریق یوتیوب و کانال‌های ماهواره‌ای سریال‌های ایرانی را به شدت دنبال می‌کنند و بسیار پربازدید و مخاطب هستند.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا