آخرین آمار فروش فیلم‌های در حال اکران

فیلم‌های «هفت ماهگی» و «چهار اصفهانی در بغداد» با موضوعات اجتماعی و کمدی از چهارشنبه در سینماها اکران شدندو «هفت ماهگی»مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش فارس، 2 فیلم سینمایی«هفت ماهگی» و «چهار اصفهانی در بغداد» از روز چهارشنبه (15 دی ماه) اکران شدند و فیلم «هفت ماهگی» همانگونه که پیش بینی می شد مورد اقبال مخاطب قرار گرفت.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران، در گفت وگو با فارس گفت: فیلم «هفت ماهگی» از روز اول با سانس فوق العاده مواجه شد و با اقبال خوب مخاطب مواجه شد. فیلم ظرف 2 روز 110 میلیون تومان در تهران فروش داشت. این فیلم هم اینک 16 سالن سینما در اختیار دارد که 3 سالن سینما به این تعداد اضافه می شود و فرد 19 سالن در اختیار خواهد داشت. شب گذشته در سینماهای آزادی، ملت، کورش و زندگی فیلم به سانس فوق العاده رسید.

وی ادامه داد: فیلم «سلام بمبئی» ششمین هفته فروش خود را آغاز می کند و به فروش 10میلیارد و 300 میلیون تومان رسید.

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود گفت:فیلم مشکل گیتی در تهران تنها 8 سالن سینما در اختیار دارد و به فروش 760 میلیون تومان در تهران و شهرستان رسید. فیلم سینمایی «گیتا» با دارا بودن 17 سالن در تهران و 9 سالن در شهرستان به فروش 270 میلیون تومان و فیلم «وارونگی» با دارا بودن 10 سالن در تهران و 12 سالن در شهرستان به فروش 310میلیون تومان دست یافت.

محمد احمدی تهیه کننده فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» و مدیر پخش این فیلم گفت: فیلم هم اینک با فروش 810 میلیون تومان روبرو شد.

سعید خانی مدیر دفتر پخش نسیم صبا درباره فروش «لاک قرمز» گفت: فیلم هم اینک در تهران به فروش 710 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 275 میلیون تومان دست یافت. تاکنون به فروش 985 میلیون تومان دست یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا