حاشا به این مبارزۀ کثیف

بهزاد بهزادپور کارگردان فیلم «خداحافط رفیق» یادداشتی را خطاب به حسین محمدی در واکنش به اقدام غیراخلاقی پرویزامینی منتشر کرد.

متن یادداشت بدین شرح است:

باسمه تعالی

«لا تفتش الناس عن أدیانهم فتبقی بلا صدیق»؛ از دین و آیین مردم پرس وجو مکن که بی دوست می‌مانی. امام صادق(ع)

«إنّی لم اُؤمَر أن أنقب عن قلوب الناس ولا أشقّ بطونهم»؛ من مأمور نیستم که دل‌های مردم را بکاوم و درون‌شان را بشکافم. پیامبر اسلام(ص)

به علت این که پیام‌های خصوصی و سرقت شده بنده و آقای #احسان_محمدحسنی به صورت عمومی در اینستاگرام انتشار پیدا کرده؛ بنده هم مجبورم این عرایض‌ام را عمومی عرض کنم.
دیگر صلاح نیست در این معرکه‌ای که اخلاق بی‌معناست، اسلام بی‌معناست، جوانمردی بی‌معناست، بمانم.

آقای حسین محمدی؛ برادر محترم؛ بیست سال پیش را یادتان هست؟ چاقوکشی هم آداب داشت! کتک‌کاری هم رسم و رسوماتی داشت. درگیری‌های سیاسی هم حد و حدودی داشت. اما گویا در این زمان، دیگر با نوکِ چاقو خط نمی‌کشند! بلکه چاقو را تا دسته‌اش به سینه حریف فرو می‌کنند. در کتک‌کاری‌ها هم وقتی حریف به زمین می‌افتاد، دست می‌کشیدند. اما امروز با لگد آنقدر برجمجمه حریف می‌کوبند که مغزش بیرون بپاشد. آن زمان درگیری سیاسی خط قرمزهایی داشت، اما امروز رقیب را باید از صفحه روزگار محو کرد.

جناب آقای محمدی. دوست قدیمی. وقتی به صحنه درگیری این چند روز اخیر نگاه می‌کنید، بدنتان نمی‌لرزد؟ عرق سرد برپیشانی‌تان نمی‌نشیند؟

برادر محترم، افراد منصوب به دفتر شما با کمال بی‌حیایی و قلدری رفته‌اند حریم خصوصی دو انسان مسلمان را شکسته‌اند. پیام‌های خصوصی‌شان را سرقت کرده‌اند، تحریف‌شان کرده‌اند و بعد برشی از بخش مورد علاقه خود را، با کمال بی شرمی بر سر بازار گذاشته‌اند و فریاد وااسلاما سر می‌دهند و با پارچۀ دزدی برای دفاع از انقلاب بیرق می‌سازند، و شما ساکت و آرام، سکوت می‌کنید؟!

جناب آقای محمدی! جوانی که خود را منصوب به شما می‌داند، در روز روشن، از دیوار حریم خصوصی منی که چهل سال برای این انقلاب جان کنده‌ام، بالا می‌رود و مانند یک دزد سرقت می‌کند و در بازار اینستاگرام سرقتی‌هایش را به حراج می‌گذارد و شما هم ساکت به او نگاه می‌کنید و یک کلمه‌ای هم حرف نمی‌زنید؟! از شما تمنا دارم یک سر به اینستاگرام بزنید و پیام‌های فاجعه‌باری که بین موافقان این سرقت و مخالفان آن رد و بدل می‌شود ببینید. ببینید که به خاطرکوبیدن وحید جلیلی، به برادرش سعید جلیلی هم فحاشی می‌کنند، هتاکی می‌کنند.

الفاظی که انسان از خواندن آنها شرم می‌کند در دفاع از این سرقت، پی‌در‌پی می‌نویسند و یک مرد پیدا نمی‌شود جلوی آن را بگیرد. دوست عزیزم جناب آقای محمدی، این طلبه که دبیر شورای فرهنگی شماست، در یادداشتش با نهایت پررویی، سینه جلو می‌دهد و به این پیام‌های سرقتی و تحریف شده، استناد و اخلاق را لجن مال می‌کند و شما حتی یک تشر هم به او نمی‌زنید! یعنی واقعاً باید باور کرد که دیگر خبری از آداب مباحثه سیاسی وجود ندارد بلکه در این میدان، باید چاقو کشی سیاسی کرد؟ از خانه رقیب دزدی کرد و آبروی رقیب را بر باد داد و باز جهت سرقت های دیگر، تلفن‌اش را هم شنود کرد؟

حاشا به این مبارزۀ کثیف. حاشا به این بی اخلاقی. حاشا به این ناجوانمردی‌ها. در این معرکۀ حقیر و کثیف، دیگر جایی برای من و امثال بنده نیست. پیشاپیش به تمام پاسخ دهندگان محترم عرض می‌کنم: شما خوبید! شما درست هستید! شما حق می‌باشید! خدا پشت و پناهتان.

عزت زیاد
بهزاد بهزادپور
۲۳ شهریور ماه ۱۳۹۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا