مادر شهیدان منصوری: از بازی بی نظیر الناز شاکردوست بی نهایت لذت بردم/ قطعا همه خانواده شهدا دوست دارند در مورد عزیزان شان فیلم های ارزشمند تولید شود

اعظم محسنی دوست مادر شهیدان فائزه و شهاب منصوری که روایت بخشی از زندگی آن ها دستمایه تولید فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار شده است در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر گفت: از بازی بی نظیر الناز شاکردوست بی نهایت لذت بردم و وقتی فیلم را برای اولین بار دیدم احساس کردم که فائزه من برگشته است!

مادر شهیدان منصوری در گفتگو با سینماپرس افزود: خدا می داند، به خون خود فائزه قسم که من الآن این احساس را دارم که فائزه و شهاب من برگشته اند. من از سرکار خانم آبیار و جناب آقای قاسمی ممنون هستم که این فیلم ارزشمند را تولید کرده اند.

وی ادامه داد: من از دیدن بازی های بی نظیر بازیگران این فیلم سینمایی به شدت مشعوف شدم و از یکایک آن ها به سهم خودم ممنون و سپاسگذارم که در فیلم ارزشمند «شبی که ماه کامل شد» حضور داشتند.

محسنی دوست در پاسخ به این سوأل که به عقیده شما تا چه میزان پرداختن به زندگی شهدا در سینمای کشور ضروری است اظهار داشت: قطعا همه خانواده شهدا دوست دارند در مورد عزیزان شان فیلم های ارزشمند تولید شود؛ من از دیدن فیلم «شبی که ماه کامل شد» لذت کافی بردم و فکر می کنم که سایر خانواده های شهدا هم اگر فیلمی در مورد عزیزان شان ساخته شود چنین حسی را تجربه خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا