پلمب کلاس نقاشی هنجارشکن/ متهم دستگیر شد

با تلاش مسئولان دادسرای ارشاد کلاس نقاشی هنجار شکن در یکی از مناطق تهران پلمب و متهم دستگیر شد.

به گزارش فارس، اوایل دی ماه امسال بود که ماجرای برگزاری یک دوره کلاس نقاشی در یک آکادمی و موسسه خصوصی آن هم با نقض هنجارها و قوانین کشورمان منتشر شد.

اخبار منتشر شده حکایت از آن داشت که دست اندرکاران یک موسسه آموزش هنر نقاشی قوانین خاص و ویژه‌ای برای برگزاری کلاس‌های خود در نظر گرفته‌اند و به این ترتیب قوانین جاری کشور را زیر پا گذاشته‌اند.

ماجرا از آن قرار بود که هنرجویان دختر و خانم این آموزشگاه و موسسه نقاشی که کلاس‌های آن بعضا به صورت مختلط و با حضور اساتید مرد برگزار می‌شده است به صورت بی حجاب در کلاس‌ها حضور داشته‌اند.

هرچند همزمان با انتشار اخبار مشخص نبود که برگزار کننده این دوره‌های هنری خود مخاطبانشان را به نداشتن حجاب تشویق کرده و آیا اجباری برای برداشتن حجاب در زمان برگزاری دوره ها وجود داشته است یا خیر اما آن چه به طور مشخص در روند فعالیت این موسسه و سایر آموزشگاه‌های مشابه قابل رویت بود تبلیغ آشکار هنجار شکنی و انتشار تصاویر مربوط به به برگزاری دوره آن هم به صورت مختلط و بدون رعایت پوشش اسلامی و حتی در پاره‌ای از موارد با لباس های نیمه عریان در شبکه‌های مجازی بود.

به گونه‌ایی که برگزار کننده کلاس‌های مذکور در شبکه‌های مجازی نظیر اینستاگرام تصاویر برگزاری کلاس‌های هنری خود را منتشر کرده که در آن زنان و دختران حاضر در کلاس بی حجاب بوده و پوشش اسلامی نیز نداشتند.

اما تنها به فاصله یک ماه از انتشار اخبار مربوط به این آموزشگاه و آموزشگاه‌های مشابه خبرنگار قضایی فارس مطلع شد که متهم اصلی پرونده در تاریخ ۷ دی ماه امسال بازداشت شده است

براساس اطلاعات موجود بعد از انتشار تصاویر مربوط به برگزاری کلاس‌های هنری در دادسرای ارشاد تهران پرونده‌ای تشکیل شده و شناسایی متهم و محل برگزاری دوره‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین مشخص شد متهم در اسرع وقت شناسایی شده و پس از دستگیری مکان برگزاری دوره‌های به اصطلاح هنری اما هنجار شکن با دستور مرجع قضایی پلمب شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا