«حسین محب اهری» درگذشت/ پیکر مرحوم «حسین محب‌اهری» فردا تشییع می‌شود

«حسین محب اهری» بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به دلیل ابتلا به بیماری سرطان، بامداد امروز در سن 67 سالگی درگذشت.

به گزارش هفت راه، «حسین محب اهری» بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که از مدتی پیش به بیماری سرطان غدد لنفاوی مبتلا بود، بامداد امروز در سن ۶۷ سالگی در بیمارستان لاله تهران جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

پیکر زنده‌یاد «حسین محب‌اهری» فردا -پنج‌شنبه 27 دی‌ماه- از مقابل تالار وحدت به سمت خانه ابدی‌اش تشییع خواهد شد.

«امیر قمیشی» تهیه‌کننده و برنامه‌ساز و از نزدیکان زنده یاد محب‌اهری در گفت‌وگو با فارس درباره مراسم تشییع و تدفین این بازیگر پیشکسوت گفت: پیکر زنده یاد محب اهری فردا -پنجشنبه ۲۷ دی‌ماه- ساعت ۹ صبح از مقابل تالار وحدت به سمت خانه ابدی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) تشییع خواهد شد.

وی افزود: ۲ شب پیش زنده یاد محب اهری دچار ایست قلبی شد ولی با تلاش پزشکان احیا شد اما متاسفانه امشب ساعت ۲ بامداد دوباره ایشان ایست قلبی کردند ولی دیگر امکان احیاء فراهم نشد و ایشان جان به جان آفرین تسلیم کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه ما هنرمندی را از دست دادیم که سالها با امید و روحیه با بیماری مبارزه کرد وجنگید اما در نهایت تسلیم قضا و قدر الهی شد روحش پس از مدت‌ها تحمل درد و رنج به آرامش رسید.

وی اواسط آذرماه امسال پس از طی دوره اول درمان و با بهبودی نسبی به صحنه تئاتر برگشت اما به دلیل ضعف جسمانی و تشدید بیماری اواخر آذرماه دوباره در بیمارستان بستری شد.

محب اهری فعالیت هنری خود را از میانه دهه پنجاه آغاز کرد و آثار زیادی از وی در تلویزیون، سینما و تئاتر به نمایش درآمد.

وی همچنین پیش از ورود به عرصه هنر، مدتی نیز در حرفه خبرنگاری مشغول به کار بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا