مهر: «سینمایک» به #جیرانی پیشنهاد شده است/ جیرانی : فقط حرف زدیم، همین

خبرگزاری #مهر امروز پیگیر خبر بازگشت جیرانی به تلویزیون شد و در گزارشی نوشت: بازگشت دوباره فریدون جیرانی به برنامه‌های سینمایی تلویزیون که با توجه به مشغله این روزهای جیرانی برای رساندن فیلم «آشفتگی» به جشنواره فجر و عرضه سریال «نهنگ آبی» به شبکه نمایش خانگی، در نوع خود قابل توجه بود.

مهر نوشت گروه تامین شبکه اول سیما، بیش از چند هفته است که پیشنهاد اجرای برنامه هفتگی «سینما یک» را به جیرانی داده است.

برنامه «سینما یک» پیش از این با تهیه‌کنندگی و اجرای غلامعباس فاضلی پخش می‌شد و مردادماه سال جاری آخرین برنامه آن روی آنتن رفت.

اما جیرانی به #ایسنا گفت: «دوستانی که می‌خواستند اسپانسر یک برنامه سینمایی با من باشند، تماس گرفتند و قراری گذاشتیم. در این قرار آن‌ها هدف‌شان را از اجرای این برنامه گفتند که بیشتر جنبه فرهنگی برایشان مهم بود.

با آقای شکیبانیا در شبکه‌ یک برای ساخت این برنامه در دفترشان گفتگو کردم؛ گفت‌وگویی کوتاه درباره‌ی شیوه‌ی تحلیلی برنامه؛ همین گفت‌وگو تنها صحبت ما درباره‌ برنامه بود بدون رسیدن به نتیجه‌ی مشخص که نتیجه منوط به مذاکرات بعدی ایشان شد؛ بنابراین نه تلویزیون به من پیشنهاد برنامه داده و نه برنامه‌ای تصویب شده است. فقط حرف زدیم، همین.»

مهر در ادامه گزارش خود نوشت: شب گذشته ۲۳ دی ماه، محمدتقی فهیم منتقد سینما در حاشیه یک نشست سینمایی خبر قطعی شدن حضور #مسعود_فراستی بعنوان منتقد ثابت در برنامه «هفت» را مطرح کرد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا