تاریخ انتشار:۴ دی ۱۳۹۷ در ۱:۱۵ ب.ظ
Print This Post

خبرسازی خبرگزاری دولت علیه یامین پور در حمایت از مدیران بازنشسته

امروز خبرگزاری دولتی ایرنا در گزارشی سفارشی به نقل از منبع مجهول الهویه ای که او را یک برنامه ساز شبکه افق معرفی کرده، مدعی شد خبر #ممنوع_التصویری وحید یامین پور اساسا صحت ندارد و او قرار است به زودی جهان آرا را در شبکه افق به روی آنتن ببرد.

این گزارش سفارشی در جهت حمایت از مدیران بازنشسته صدا و سیما درحالی در ایرنا منتشر شده است که #وحید_یامین_پور پس از اجرای برنامه تولیدی “رستاخیز” در شبکه چهار در ایام اربعین اجازه اجرا در شبکه های اصلی را نیافته است و به همین دلیل برنامه ای بمناسبت هفته وحدت در #شبکه_یک و برنامه جدید “#خرم_شهر” که قرار بود از اوایل آذرماه به روی آنتن #شبکه_پنجم سیما برود و پیش تولید آن نیز آغاز شده بود، تعلیق شده است.

این در حالی است یک منبع آگاه در شبکه افق اعلام کرد مدیر جدید شبکه افق از هفته گذشته رایزنی هایی را برای دریافت مجوز اجرای یامین پور در برنامه #جهان_آرا انجام داده است و هنوز تغییری در وضعیت مجوز اجرای یامین پور اتفاق نیافتاده است.


دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*