مجری اسکار ۲۰۱۹ انتخاب شد

«کِوین هارت»هنرپیشه سیاه‌پوست آمریکایی اجرای اسکار ۲۰۱۹ را برعهده دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از وِرایِتی، «کِوین هارت» هنرپیشه سیاه‌پوست آمریکایی به عنوان مجری اصلی نود و یکمین مراسم اسکار انتخاب شد.

او در این باره نوشت: «سال‌ها از من پرسیده می شد که آیا مجری اسکار خواهی شد؟ و جواب من همیشه این بود که این فرصتی است که به ندرت در تمام طول زندگی یک هنرمند رخ می‌دهد و قطعاً خوشحال خواهم شد. الان نیز واقعا خوشحالم که بالاخره آن روز رسید و من مجری اسکار شدم. به شدت هیجان زده هستم زیرا این یکی از آن اهداف و آرزوهایی بود که همیشه داشتم و به عنوان یک هدف آن را برای خود در نظر گرفته بودم. اینکه به فهرست اسطوره‌ای میزبانان اسکار افزوده شوی باور نکردنی است. مطمئنم مادرم الان از خوشحالی لبخندش تا بناگوش رفته است. می‌خواهم از خانواده‌ام، دوستانم و هواداران تشکر کنم که مرا حمایت کردند. مطمئنا اسکار امسال را به شکلی ویژه برگزار خواهیم کرد همچنین از آکادمی اسکار برای در اختیار گذاشتن این فرصت به بنده تشکر می‌کنم.»

مراسم اسکار در تاریخ ۲۴ فوریه از شبکه ABC روی آنتن می‌رود. جیمی کیمل که دو سال پیش مجری این مراسم بود پیش‌تر اعلام کرده بود که برای سال سوم در اجرای این مراسم حضور نخواهد داشت.

هارت به تازگی در فیلم «مدرسه شبانه» در کنار «تیفانی هَدیش» بازی کرده است که با موفقیت در باکس‌آفیس آمریکا همراه بود و به عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌های آخر هفته ۲۰۱۸ شناخته شد.

کوین هارت در ۶ ژانویه ۱۹۷۹ در فیلادلفیا به دنیا آمد. او هنرپیشه سینما و تلویزیون، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین استندآپ اهل آمریکا است. وی کار خود را با برنده شدن در چندین مسابقه کمدی در باشگاه‌های نیوانگلند آغاز کرد

هارت با نقش آفرینی در فیلمی کمدی به نام «کوین هارت:به درد من بخند» به عنوان برنده «بهترین بازیگر مرد» در مراسم «BET Award» سال ۲۰۱۲ انتخاب شد. وی در حال حاضر یکی از بهترین کمدین‌های جهان لقب گرفته‌ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا