مجری گری مریلا زارعی تکذیب شد

ملیکا زارعی یا خاله‌شادونه تلویزیون خواهر مریلا زارعی بازیگر سینما و تلویزیون درباره این خبر توضیحاتی به خبرنگار تسنیم داد؛ او گفت: پیرو مطلبی که این روزها مبنی بر حضور خواهر جان {مریلا زارعی} به‌عنوان مجری در یکی از برنامه‌های تلویزیونی مطرح شده لازم می‌دانم توضیحاتی بدهم: خواهر جان هنوز مشتاق خلق شخصیت‌های متنوع است و صدالبته عرصه اجرا و بازیگری برایش کاملاً مجزاست. می‌دانم قصد ورود به این عرصه یعنی اجرا را ندارد یا بهتر بگویم حالا حالاها ندارد.

وی با انتقاد از رسانه‌ای شدن پیش از موعد برخی از برنامه‌ها، خاطرنشان کرد: خودم چون یکی از اعضای کوچک رسانه ملی هستم و علاوه بر اجرا تجربه تهیه‌کنندگی هم داشتم احساس می‌کنم چقدر همه‌چیز تغییر کرده! چرا که در گذشته وقتی افکار و ایده‌آل‌های یک برنامه را با مدیران در میان می‌گذاشتیم تا مادامی که این افکار از رؤیا به واقعیت تبدیل نمی‌شد یا به‌تعبیری از مرحله ایده تا تولید به سرانجام نمی‌رسید اجازه نداشتیم ذهنیت‌هایمان را حتی در فضای رسانه با صدای بلند مطرح کنیم.

وی افزود: ظاهراً کمی روال برنامه‌سازی تغییر کرده است. اول طرح برنامه‌ای را که در ذهن‌شان می‌گذرد و در مرحله ایده‌پردازی قرار دارد همراه با نام مجری ایده‌آل خودشان اطلاع‌رسانی می‌کنند. وقتی نام برنامه را با آن نام برجسته هنرمند، رسانه‌ای کردند و سر زبان‌ها آمدند به‌سراغ طرح کلی برنامه‌، اهداف و پیام برنامه می‌روند. این یک اشتباه مسلّم در تولید برنامه به‌شمار می‌رود که باید یک بازنگری در این نوع پرداخت صورت بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا