دستمزد رویایی اسکارلت جوهانسون برای فیلم «بیوه سیاه»

اسکارلت جوهانسون برای فیلم ابرقهرمانی «بیوه سیاه» (Black Widow) رقم خیرکننده‌ ۱۵ میلیون دلار دستمزد می‌گیرد. این رقم با دستمزد ستاره‌های مرد سینمای ابرقهرمانی هالیوود برابر است.

به گزارش خبرانلاین، دستمزد اسکارلت جوهانسون در فیلم «بیوه سیاه» ۱۵ میلیون دلار خواهد بود که با دستمزد کریس اوانز و کریس همسورث برای بازی نقش‌های کاپیتان آمریکا و ثور در فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت»‌ برابر است.

اسکارلت جوهانسون پیش از این در ۶ فیلم از دنیای ابرقهرمانی مارول نقش شخصیت بیوه سیاه را کنار دیگر ابرقهرمانان از جمله هالک بازی کرده است و این بار قرار است در فیلمی بازی کند که تنها قهرمان آن بیوه سیاه خواهد بود.

کمپانی مارول معمولا در آغاز کار به ستاره‌هایی که برای بازی در نقش ابرقهرمانان خود انتخاب می‌کند دستمزد بالایی نمی‌دهد اما پس از مشهور شدن آن بازیگر در آن نقش، دستمزدش افزایشی ناگهانی پیدا می‌کند. برای نمونه رابرت داونی‌جونیور در نخستین فیلم «مرد آهنی» فقط ۵۰۰ هزار دلار گرفت اما این دستمزد در فیلم‌های بعدی با شیب تندی افزایش یافت و تا ۵۰ میلیون دلار هم رسید. نتیجه این است به مارول وفادار بمان تا دستت به پول‌های رویایی برسد.

شاید این دستمزدها برای بسیاری از استودیوهای هالیوودی و بازیگران حرفه‌ای سینمای جهان نجومی به نظر برسد اما مارول با سود هنگفتی که از آثار ابرقهرمانی به دست می‌آورد در رفتار با ستاره‌های خود سخاوتمند است. مارول با ترکیب داستان‌های مصورش و ستاره‌هایی از جمله اسکارلت جوهانسون مطمئن است که هر کدام از فیلم‌هایش بیش از یک میلیارد دلار می‌فروشد. در این آثار بازیگران علاوه بر دستمزد میزانی از سود نهایی را پاداش می‌گیرند.

فرمول مارول تا اینجا که موفق بوده است تا جایی که فروش «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» از مرز ۲ میلیارد دلار هم عبور کرد.

البته مارول هیچگاه رقم دقیق دستمزد بازیگرانش را اعلام نمی‌کند و این بار نیز در تایید رقم ۱۵ میلیون دلاری دستمزد اسکارلت جوهانسون همین رویه را دنبال می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا