تلاش فتحی برای ساخت فصل چهارم «شهرزاد»

سریال «شهرزاد» یکی از موفق‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی، در چند سال اخیر است. سه فصل از این سریال در فاصله سال‌های 94 تا خردادماه 97 تولید و توزیع شد.

حسن فتحی، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود، ضمن اعلام علاقه برای ساخت فصل جدید «شهرزاد» نوشت: «به‌رغم مدعیانی که منع عشق می‌کنند، همچنان علاقه‌مند به ساخت فصل چهارم سریال «شهرزاد» هستم؛ و امید آن دارم که امکان تحقق این امر در آتیه نزدیک فراهم شود.»

او پیش از این در پایان فصل سوم این سریال پرطرفدار هم از علاقه‌اش به ساخت فصل بعدی «شهرزاد» و با اشاره به شخصیت‌های این سریال نوشته بود: «امید است در آینده‌ای نزدیک امکان ساخت فصل چهارم که در آن شاهد بازگشت مجدد قباد، شهرزاد و فرهاد به متن قصه خواهیم بود، فراهم گردد!» پرونده اتهام مالی محمد امامی سرمایه‌گذار این سریال، یکی از مهم‌ترین مسائل فرامتن این پروژه شبکه نمایش خانگی است که از اواسط تولید فصل دوم شروع شد و همچنان در فضای رسانه‌ای مطرح می‌شود. در روزهای اخیر خبر بازداشت مجدد امامی منتشر شد و احتمالا این پست اخیر حسن فتحی برای ساخت فصل جدید «شهرزاد» بی‌ارتباط با این موضوع نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا