روایت نویسنده کتاب «گلستان یازدهم» از دیدار با رهبر انقلاب

روز گذشته تعدادی از بانوان فعال در عرصه دفاع مقدس با رهبر انقلاب دیدار کردند، بهناز ضرابی زاده نویسنده کتاب «گلستان یازدهم» روایتی از این دیدار را مطرح کرد.

بهناز ضرابی‌زاده نویسنده کتاب «دختر شینا» در گفت‌وگو با فارس درباره دیدار روز گذشته با رهبر انقلاب به همراه جمعی از نویسندگان کشورمان اظهار داشت: دیروز روز خانم فتاحی و حیدرپور نویسنده و راوی کتاب «فرنگیس» بود. روز زنان غیور و قهرمان کشورم که در محضر رهبر انقلاب حاضر شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در محفل روز گذشته، هر فردی به اندازه خود از این باغ میوه چید و لذت برد. دیداری بسار جداب، شیرین و ماندگار و البته صمیمانه.

ضرابی زاده با تاکید بر اینکه یکی از دوستان در دیدار با مقام معظم رهبری بنده را معرفی کرد ، توضیح داد: پس از معرفی یکی از دوستان، رهبر انقلاب فرمودند: کتاب «گلستان یازدهم» را خوانده‌ام، کتاب بسیار خوبی است.

به گفته این نویسنده، برایم تعارف رهبر انقلاب جالب بود، چرا که نام کتاب و نویسنده را در خاطر داشتند و پس از معرفی بنده از کتابم یادکرده و شروع به تعریف و تشکر از بنده کردند.

وی ادامه داد: خدمت مقام معظم رهبری عرض کردم کار دیگری را می‌نویسم، درباره شهید سردار امیر بهمن که به روایت همسر ایشان در حال تالیف است. عرض کردم در این کتاب موارد نابی برای اولین بار درباره سقوط خرمشهر، جنگ‌های تن به تن و… درج شده که شاید تاکنون منتشر نشده باشد. همچنین به محضر رهبر انقلاب عرض کردم که خانم نسرین باقرزاده همسردار این سردار شهید همراه من هستند ایشان هم مادر شهید و هم همسر شهید هستند چرا که کودک یک‌ساله‌شان را نیز در آن روزها تقدیم انقلاب کرده‌اند. مقام معظم رهبری با رضایت به صحبت‌هایم گوش کرده و فرمودند: شما خانم‌ها پرکار هستید و در حال سبقت از آقایان هستید. برای خود افق 20 ساله در نظر بگیرید و با برنامه پیش روید تا به موفقیت برسید.

ضرابی زاده ادامه داد: این دیدار خاص، ناب و بسیار صمبیمانه بود و مقام معظم رهبری با هریک از بانوان حاضر صحبت کردند.

گفتنی است، ظهرروز گذشته و پس از برگزاری مراسم هفتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که در آن تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «فرنگیس» منتشر شد، خانم‌ها فرنگیس حیدرپور (راوی کتاب) و مهناز فتاحی (نویسنده‌ی کتاب) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. در کنار این راوی و نویسنده تعدادی از بانوان فعال در عرصه دفاع مقدس نیز حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا