لطیفی کارگردان قطعی «سنجرخان» شد

تهیه کننده سریال «سنجرخان» از آغاز تولید این سریال در روزهای آتی خبر داد.

«حسین جلالی» تهیه کننده سریال «سنجرخان» که پیش‌تر قرار بود توسط ضیاء الدین دری ساخته شود، درباره تولید این سریال گفت: آقای لطیفی کارگردان قطعی این سریال است و این روزها مراحل پیش تولید را سپری می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما یک کارگردان خیلی خوب مثل ضیاءالدین دری را از دست دادیم و قاعدتا در شرایط فعلی انتخاب هم برای ما و هم برای کسانی که در لیست پیشنهادی‌مان قرار دارند، دشوار است چراکه می‌خواهند ادامه مسیری را بروند که فیلم‌نامه‌اش را دری نوشته است.

این تهیه کننده افزود: سازمان صدا و سیما نیز شرایط خود را دارد و کسانی هم که ما به عنوان گزینه‌های پیشنهادی مطرح کردیم هر کدام به نوبه خود شرایطی دارند،‌ممکن است برخی مشغول کار دیگری باشند و برخی هم نه.

وی درباره اینه آیا حضور محمدحسین لطیفی برای کارگردانی این سریال پیشنهاد شما بود گفت: من کارمند سازمان هستم و پیشنهاد سازمان پیشنهاد من است و برعکس.

جلالی در ادامه با اشاره به بازیگران این سریال بیان داشت: هنوز بازیگران اصلی و همچنین بازیگر نقش نقش سنجر خان مشخص نشده است.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه هنوز زمان کلید خوردن این سریال قطعی نیست، بیان داشت: به این دلیل که می‌خواهیم فصل زمستان را در این سریال به تصویر بکشیم مجبوریم تا پایان امسال «سنجرخان» را در کردستان مقابل دوربین ببریم.

به گزارش فارس، پیش از این ضیاالدین دری کارگردان و نویسنده سریال‌های کلاه پهلوی و کیف انگلیسی، متن‌های سریال «سنجرخان» را به طور کامل و در ۲۶ قسمت نوشته بود اما متاسفانه اجل به او مهلت نداد و تهیه کننده سریال را به کارگردان دیگری واگذار کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا