هنرپیشه «خانه پوشالی» برای «کِوین اسپِیسی» درخواست بخشش داد

«رابین رایت» هنرپیشه جایگزین «کِوین اسپِیسی» در فیلم «خانه پوشالی» از این هنرپیشه که با اتهامات جنسی مواجه است، حمایت کرد و خواهان بخشش او شد.

به گزارش فارس به نقل از وِرایِتی، «رابین رایت» هنرپیشه جایگزین «کِوین اسپِیسی» در فیلم «خانه پوشالی» از این هنرپیشه که با اتهامات جنسی مواجه است، حمایت کرد و خواهان بخشش او شد.

رابین رایت سکوت خود را در مورد هنرپیشه سابق «خانه پوشالی» کِوین اسپِیسی» شکست و گفت که بشر جایز‌الخطاست.

رایت در مورد اسپیسی گفت: «من اسپیسی را خیلی نمی‌شناسم و بخصوص از نزدیک زیاد با او مراوده نداشته‌ام فقط به این معتقدم که بشر جایزالخطاست و باید فرصت دیگری به این هنرپیشه داده شود. بنظرم هر انسانی توانایی اصلاح خود را دارد ازینرو دادن فرصت دومی به او می‌تواند بسیار مفید واقع شود.»

رایت در ادامه در مورد بدی‌های شهرت گفت: «من برای هر کسی که زندگی خصوصی‌اش در معرض عموم قرار دارد متاسفم. این یک کابوس است. می‌توانید تصور کنید؟ ما شغلی را انجام می‌دهیم و آن را با تماشاچیان به اشتراک می‌گذاریم. چرا باید زندگی شخصی‌مان در معرض عموم قرار بگیرد؟ من از این جنبه و بخش از این صنعت متنفرم چراکه بسیار نابودگر است. من معتقدم که زندگی شخصی هرکسی باید شخصی باشد. منفی، مثبت، خنثی، هرچه که هست به خود شخص ربط دارد نه به کسی دیگر. البته روی سخن من با جنبش me too#(من هم) نیست. روی صحبتم با رسانه‌هاست. در معرض رسانه‌ها قرار گرفتن احساسی بسیار ناخوشایند است. کسی که شما او را نمی‌شناسید برای شما تصمیم می‌گیرد و اوست که می‌گوید شما که هستید و این واقعا جنایت است”.

رابین رایت همچنین در مورد مراحل ساخت فیلم «خانه پوشالی» اعلام کرد که در حال ساخت فصل پایانی آن هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا