حامد همایون هم بازیگر سینما شد

“حامد همایون” خواننده پاپ کشور به تازگی برای بازی در فیلمی سینمایی به کارگردانی “یعقوب غفاری” انتخاب شده است.

به گزارش میزان، “حامد همایون” خواننده پاپ کشور به تازگی برای بازی در فیلمی سینمایی به کارگردانی “یعقوب غفاری” انتخاب شده است.

این فیلم با نام “ماموریت غیرممکن” دومین ساخته یعقوب غفاری بعد از فیلم سینمایی “پایان دوم” است که به واسطه داستانی در رابطه با موسیقی ترکیب بازیگرانش را چند تند از خوانندگان پاپ تشکیل داده اند.

فیلم سینمایی “ماموریت غیرممکن” یک طنز اجتماعی با محوریت فرار مغز‌ها و تولید داخلی است که فیلمبرداری آن ۲۰ خرداد در تهران آغاز می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از حضور چندین بازیگر چهره و ۵ خواننده مشهور پاپ کشور دارد که بناست آنها در نقش خود و به عنوان خواننده در فیلم حضور داشته باشند.

حامد همایون در این فیلم تاکنون با یک خواننده دیگر همبازی شده است. همایون که اولین تجربه بازی خود در سینما را تجربه می کند در نخستین حضورش با “امیرعباس گلاب” همبازی شده است.

“امیرعباس گلاب” خواننده پاپ کشور نیز تا به حال حضور در سینما را تجربه نکرده است و حال باید منتظر ماند تا سه خواننده دیگری که قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازند مشخص شود.

علاوه بر همایون و گلاب تاکنون حضور بازیگرانی همچون محمدرضا شریفی‌ نیا، پژمان بازغی، علی اوجی، سارا خوئینی ها و نسرین نصرتی بازیگر سریال پایتخت در این فیلم قطعی شده است.

این طنز اجتماعی داستانی درباره عشق یک جوان به خوانندگی است. کریم عاشق خوانندگی است و بدون اینکه بداند دلداده ماموری شده که ماموریت دارد فرمولی را از دانشمندی سرقت کند. پس از متوجه شدن این داستان کریم، دو راه بیشتر ندارد.

بر اساس آخرین اخبار یعقوب غفاری دومین فیلم سینمایی خود را برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده می کند و حال باید منتظر ماند و دید که آیا این اثر می تواند در صورت رسیدن به زمان ارسال آثار به فجر نظر هیات انتخاب را جلب کند یا نه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا