توضیحات شبکه سه در خصوص جزییات مسابقه «برنده باش»

مسابقه برنده باش با اجرای محمد رضا گلزار و تهیه کنندگی هاشم رضایت قرار است به زودی روی آنتن شبکه سه سیما برود.

به گزارش هفت راه، مدتی است که شبکه سوم سیما در تدارک اجرای برنامه ای متفاوت به نام «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار و تهیه کنندگی هاشم رضایت است.

گفته شده است، «برنده باش» یک مسابقه تلویزیونی است که قرار است سرانه مطالعه را در سطح جامعه افزایش دهد، اما به نظر می رسد هنوز به پخش نرسید دچار حاشیه شده است.

چندی پیش خبری با این محتوا در برخی از رسانه‌ها منتشر شد‌: «اساساً بحث مطالعه مطرح نیست و پرسش‌های مطرح در این اپلیکیشن را می‌توان با جستجو در گوگل نیز به سادگی پاسخ داد. این ماجرا صرفاً یک مدل بازی بخت آزمایی است… پرسش اساسی این است که آیا مشکل بخت‌آزمایی حل شده و بخش خصوصی نیز می‌تواند با فروش ژتون، بخت آزمایی آنلاین راه‌اندازی کند یا این امور فقط در حدود شبکه سوم سیما مشروعیت دارد؟!”
«بالاترین دستمزد تاریخ تلویزیون برای محمدرضا گلزار با بخت‌آزمایی آنلاین؟! مسابقه‌ «برنده باش» که قرار است به زودی از تلویزیون پخش شود، برخلاف شعارهای مطرح توسط محمدرضا مجری این برنامه، در راستای دست درآمد کلان است و این رفتار سودجویانه از هم‌ اکنون آغاز شد و این برنامه پیش از آغاز نه تنها هزینه‌هایش را بازمی‌گرداند، بلکه به سوددهی بسیار بالایی برای عوامل آن خواهد رسید که مطالعه هیچ سهمی در آن ندارد؛ مدلی که در یک چارچوب خوش آب‌رنگ قرار داده شده اما در واقع با یک بخت‌آزمایی آنلاین مواجه هستید».

ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در خصوص جزئیات این مسابقه به «صبا» گفت: شرکت در این مسابقه همانطور که از ابتدا هم گفته شده رایگان است. بسته های مسابقه هم به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان در اپلیکشین مربوطه قرار دارد.

وی ادامه داد: پاسخ به سوالات این مسابقه زمان مشخصی دارد. اگر کسی در آن تایم نتواند به سوالات پاسخ دهد یا اگر کسی سری اول نتواند امتیازات لازم را به دست آورد برای شرکت مجدد و افزایش امتیاز با تصمیم شخصی، برای شرکت مجدد می‌تواند بسته‌ها را خریداری کند، اما در گام اول تمام سوالات رایگان است.

گفتنی است؛ مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار و تهیه کنندگی حمید رحیمی و هاشم رضایت به زودی برای پخش از شبکه سه به پخش می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا