انتقادات جدید گبرلو از عادل فردوسی پور

چند روز قبل بود که گبرلو مجری سابق برنامه هفت با انتقاداتش از شیوه گزارشگری عادل فردوسی پور و فاجعه خواندن آن حسابی خبرساز شد. حالا گبرلو در گفتگو با جوان آنلاین توضیحات بیشتری درباره سبک کار محبوبترین گزارشگر تلویزیون داده که بخشهای مهم آن را برایتان نقل می کنیم:

*فردوسی پور سابقه طولانی دارد اما در لحظه هیجانی نمی تواند خود را کنترل کند. او در چند بازی قبلی هم همین طور ضعیف عمل کرد. او بهتر بود در لحظه ای که احساس خطر می کند از باخت احتمالی تیم خودی، جملاتی که امید را در دل مردم زنده نگه می دارد استفاده کند نه اینکه در اوایل مسابقه مراکش – ایران که تیم رقیب هم بسیار قدرتمند جلو آمد، عادل احساس اضطراب و نگرانی کند و نباید مثل دیگران حس ناامیدی مضاعف را به مخاطبین میلیونی تلوزیون انقال دهد.

*متاسفانه برخی هواداران عادل پس از انتشار پست اینستاگرامی من با ارسال کامنت هایی سرشار از توهین و ناسزا بنده را دلخور کردند. به طوری که انگار فردوسی پور خدای انهاست! هر کسی ممکن است گزارشگر خوب و مطرحی باشد اما بدون شک دارای یک سری ضعف هایی هم هست. ضعف هایی که باید از باب تحلیل و انتقاد گفته شوند تا اصلاح شود.

*معتقدم نگاه فردوسی پور به اجرای بازی های مهم و حساس تغییر نکرده و شیوه او برای مجری گری این قبیل بازی ها مناسب نیست. به نظرم این ها همه نشات گرفته از گرایشات منفی حاکم در تفکرات عادل است.

*برخی از مجری ها در لحظات احساس خطر می ترسند و برخی دیگر شجاعت دارند. عادل فردوسی پور از همین قبلی مجری هایی است که در این لحظات حساس ذهن منفی گرایی اش بسیار شدید است. امیدوارم این شیوه عادل هر چه سریع تر اصلاح شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا