«ماجرای نیمروز۲» پروژه بزرگتری است

تدوینگر فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» گفت: قسمت دوم «ماجرای نیمروز» به شدت بزرگتر و پروژه سخت‌تری است و می‌توانم به جرأت بگویم که مخاطبان آن بیش از «ماجرای نیمروز۱» خواهد بود.

به گزارش هفت راه، سجاد پهلوان‌زاده تدوینگر سینمای ایران درباره احتمال همکاری خود را فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز2» به  فارس گفت: به تازگی آقای مهدویان پیشنهاد تدوین فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز2» را به من دادند و فیلمنامه اثر را در اختیارم قرار داده‌اند که من کاملاً آن را مطالعه کرده‌ام.

وی درباره تفاوت «ماجرای نیمروز2» با قسمت اول این فیلم، بیان کرد: قسمت دوم «ماجرای نیمروز» پروژه به شدت بزرگتر و سخت‌تری است. شاید بهتر باشد که درباره قصه صحبت نکنم؛ ولی می‌توانم همین قدر بگویم که قصه «ماجرای نیمروز2» بسیار جذاب‌تر‌ از قسمت اول است و می‌توانم به جرأت بگویم که مخاطبان آن بیش از «ماجرای نیمروز1» خواهد بود.

این تدوینگر سینمای ایران در پاسخ به این سؤال که با توجه به بزرگ بودن پروژه «ماجرای نیمروز2» آیا زمان کافی تا جشنواره فجر برای این فیلم وجود خواهد داشت، خاطر نشان کرد: قطعاً فیلم تا سی‌وهفتمین جشنواره ملی فجر آماده نمایش خواهد شد، چرا که تدوین «ماجرای نیمروز2» همزمان با فیلمبرداری صورت خواهد گرفت.

به گزارش فارس، فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سی‌وپنجمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور یافت و 4 سیمرغ بلورین را از آن خود کرد. این فیلم از 25 اسفندماه 1395 اکران خود را آغاز کرد و بعد از کسب فروش 4 میلیارد و 500 میلیون تومانی، به نمایش خود پایان داد.

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز 1» به ترورهای سال 1360 به دست گروه مجاهدین خلق می‌پردازد. این درگیری‌ها پس از برکناری ابوالحسن بنی‌صدر به عنوان رئیس جمهور توسط مجلس شورای اسلامی شدت می‌گیرند. گروه‌های ضد حکومت مانند گروه سازمان مجاهدین خلق ایران، دست به جنگ داخلی در ایران پس از برکناری ابوالحسن بنی‌صدر و ترورهای موفق مقامات ارشد حکومت می‌زنند. از سوی دیگر، سازمان اطلاعات کشور و اطلاعات سپاه با همکاری هم درصدد دستگیری اعضای گروه سازمان منافقین هستند. در این میان، روابط سابق بین یکی از اعضای سپاه و زنی از اعضای گروه سازمان منافقین که در گذشته در دانشگاه همکلاسی بودند در داستان ایجاد گره می‌کند.

مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی و مهدی پاکدل از جمله بازیگران این فیلم هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا