معروفترین مجری زن دنیا با اپل قرارداد بست

کمپانی اپل با شبکه‌های نمایش خانگی (VOD) برای جذب مخاطب بیشتر رقابت خواهد کرد و در این راستا برای تولید محتوا و برنامه‌های تلویزیونی با اپرا وینفری قرارداد همکاری امضا کرده است.

به گزارش هفت راه به نقل از  فیلم‌نت نیوز، اپرا وینفری (Oprah Winfrey) مجری رنگین پوست تلویزیون آمریکا و از تاثیرگذارترین شخصیت‌های زن تلویزیونی به تازگی قراردادی چند ساله با کمپانی اپل Apple امضا کرده است.

اپرا وینفری که به داشتن امپراطوری رسانه مشهور است، طی این قرارداد برای این شرکت معتبر جهانی برنامه و محتوا تولید خواهد کرد و از جمله این برنامه‌ها یک شوی تلویزیونی گفت‌وگو محور یا تاک شو (Talk Show) خواهد بود. برنامه‌های پیش‌بینی شده برای تولید و ساخت در کمپانی اپل در راستای سیاست‌های این کمپانی برای جذب مخاطب بیشتر است.

خانم وینفری ۶۴ ساله که علاوه بر تولید و تهیه برنامه‌های تلویزیونی، فعالیت‌های بشردوستانه و انتشار مجله را نیز در کارنامه خود دارد، برای شبکه اپل برنامه تولید خواهد کرد و احتمالا به عنوان مجری نیز در برخی از آنها حضور خواهد داشت.

کمپانی اپل علاوه بر خانم وینفری با شخصیت‌های دیگری از جمله استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) و جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston) هم قرارداد همکاری امضا کرده است. این همکاری‌ها به منظور تولید فیلم، برنامه‌های تلویزیونی، برنامه‌های مبتنی بر موبایل (App) و کتاب خواهد بود.

به نظر می‌رسد کمپانی اپل وارد رقابتی تازه با شبکه‌های کابلی و نمایش خانگی مانند نتفلیکس و آمازون شده است و تصمیم دارد مخاطبانش را از دنیای تکنولوژی به سمت سرگرمی بکشاند، البته آن دسته از برنامه‌ها و سرگرمی‌هایی که خودش تولید خواهد کرد.

جزئیات دیگری از این قرارداد منتشر نشده به‌جز هزینه یک میلیون دلاری که این کمپانی برای ساخت برنامه‌های تلویزیونی هزینه کرده است.

نتفلیکس (Netflix)، مشهورترین، قدیمی‌ترین و پیشتازترین شبکه نمایش خانگی دنیا نیز برای ماندن در صدر جدول این رقابت در سال جاری میلادی بیش از ۸ میلیون دلار هزینه کرده و حدود یک ماه پیش با باراک اوباما و همسرش قرارداد همکاری امضا کرد.

چهل و چهارمین رئیس جمهور آمریکا و همسرش، میشل اوباما، طی این قرارداد چند ساله در مقام تهیه‌کننده برای ساخت چند برنامه با نتفلیکس همکاری خواهند کرد، برنامه‌هایی مانند فیلم بلند، مستند، مستندهای سریالی، شوی تلویزیونی و چند عنوان برنامه‌‌های نوشته شده و نوشته نشده.

علاوه بر کمپانی‌های ذکر شده، استودیوی «برادران وارنر» (Warner Bros.)، که نام او را دهه‌ها به عنوان کمپانی تولیدکننده در ابتدای فیلم‌های سینمایی می‌دیدیم، نیز وارد این رقابت شده، شبکه خود را راه‌اندازی کرده و قصد تولید فیلم‌ها و سریال‌های خود را دارد.

شبکه کابلی آمازون (Amazon) نیز چندی پیش خبری منتشر کرد مبنی بر قرارداد همکاری با نیکول کیدمن (Nicole Kidman) برای ساخت فیلم و برنامه‌های اختصاصی در این شبکه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا