شیخ طادی «پسران سفیدرود» را تابستان کلید می‌زند

تصویربرداری سریال «پسران سفیدرود» به کارگردانی پرویز شیخ طادی تابستان امسال آغاز خواهد شد.

به گزارش هفت راه، تصویربرداری سریال «پسران سفید رود» تابستان امسال در شمال کشور آغاز می‌شود و لوکیشن اصلی در گیلان خواهد بود.

اگر سازمان براساس قرارداد به تعهدات مالی‌اش عمل کند، این سریال برای پخش در دهه فجر امسال آماده خواهد شد.

این سریال در حال حاضر مراحل پیش تولید و انتخاب عوامل خود را سپری می‌کند و قرار بر این است تا گروه تولید به زودی برای بازبینی لوکیشن راهی شمال کشور شوند.

متن‌ها به طور کامل توسط فرهاد پورسعیدی نوشته شده است. «پسران سفیدرود» داستان نوجوانی به نام «امیرحمزه» از خانواده‌ای انقلابی و متدین در شمال کشور است که به دلیل دستگیری برادرش«امیرعلی» درگیرحوادث و ماجراهایی می‌شود.

از لوکیشن‌های اصلی این سریال 26 قسمتی می‌توان به رشت و تهران اشاره کرد. قصه سریال از دو سال قبل از انقلاب از شمال شروع شده و به تهران می‌آید و سکانس‌های پایانی نیز در شمال تصویربرداری خواهد شد.

«سپیدرود» به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه کنندگی اسدالله اعلایی که در کارنامه خود تولید برنامه موفق نیمرخ را دارد، به حضور نوجوانی در یکی از روستاهای شمال و تلاش و نقش او و خانواده‌اش در مبارزه با رژیم ستمشاهی می‌پردازد. این سریال از زمستان امسال وارد مرحله تولید شده است.

مجموعه 26 قسمتی سریال «پسران سفیدرود» به تهیه کنندگی اسدالله اعلایی و کارگردانی پرویزشیخ طادی برای مخاطبان نوجوان تولید می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا