پرونده کوین اسپیسی به دادستانی رفت

با کامل شدن تحقیقات سازمان پلیس لس آنجلس در رابطه با اتهام آزار جنسی علیه ستاره سابق سریال «خانه پوشالی»، این پرونده در حال حاضر وارد مرحله قضایی شده و توسط دادستانی در حال بررسی است. کوین اسپیسی از سوی مردهای بی‌شماری در امریکا و انگلستان متهم به سوءاستفاده جنسی شده است. اولین کسی که قدم پیش گذاشت و بازیگر برنده اسکار را متهم ساخت، آنتونی رپ بازیگر مرد «پیشتازان فضا: اکتشاف» بود. او ادعا کرد در سن 14 سالگی از سوی اسپیسی مورد اذیت و آزار قرار گرفته است.

دسامبر گذشته، همراه با موج افشاگری‌های زنان علیه مردان هالیوود و داغ شدن بحث سوءاستفاده و آزار جنسی در صنعت سرگرمی، اسپیسی هم از جمله چهره‌های سرشناسی بود که در امان نماند، تا جایی‌که تولید فصل نهایی سریال محبوب نتفلیکس به حالت تعلیق درآمد. انتشار خبر این رسوایی منجر به حذف و اخراج بازیگر نقش فرانک آندروود و فیلمبرداری دوباره برخی صحنه‌های «تمام پول‌های جهان» ساخته جدید ریدلی اسکات با حضور کریستوفر پلامر شد.

به نوشته ورایتی، پلیس اسکاتلند یارد نیز مشغول بررسی دست‌کم سه شکایت آزار جنسی علیه بازیگر 58 ساله است. یک هفته پیش پلیس لس آنجلس تحقیقاتش را درباره حادثه‌ای که اکتبر 1992 – در رابطه با مردی بزرگسال – در هالیوود غربی رخ داده بود، تکمیل کرد. رپ به عنوان اولین کسی که به اسپیسی اتهام زد تعریف کرده بود سال 1986 برای شرکت در مهمانی این بازیگر به آپارتمانش در نیویورک رفته بود که مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفت. آن زمان، اسپیسی 26 ساله بود.

اسپیسی در واکنش به اتهام رپ گفته بود چنین خاطره‌ای را به یاد نمی‌آورد و تاکید کرده بود اگر به هر دلیل باعث ناراحتی رپ شده، عذرخواهی می‌کند. او با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد تصمیم دارد از این به بعد، به طور رسمی و علنی به عنوان یک هم‌جنس‌گرا زندگی کند. حالا چندین ماه است که به روز رسانی صفحه ستاره «خانه پوشالی» در این شبکه اجتماعی متوقف شده و مدیر برنامه‌هایش هم حاضر به اظهارنظر نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا