احتمال زندانی شدن بازیگر «ددپول»

تی.جی.میلر بازیگر آمریکایی پس از اعلام خبر دروغ به پلیس درباره خطر بمب گذاری با احتمال زندان روبه رو شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، بازیگر «سیلیکون ولی» دوشنبه شب در فرودگاه لاگواردیا در نیویورک بازداشت شد. دلیل بازداشت وی خبر بمب‌گذاری نادرست به پلیس در ماه مارس اعلام شده است.

میلر ۳۶ ساله به دلیل دادن خبر نادرست احتمال بمب‌گذاری در قطار مسافری به کانتیکات ممکن است به زندان برود. این بازیگر که با قرار وثیقه ۱۰ هزار دلاری آزاد شد با مجازات حداکثر ۵ سال زندان روبه رو است.

پلیس اعلام کرده این بازیگر ۱۸ مارس با تماس با پلیس نیوجرسی خبر داده بود که در قطار مسافری واشنگتن به نیویورک یک مسافر زن بمبی در کیف دستی اش حمل می‌کرده است.

پلیس پس از توقف قطار و کنترل آن با بمبی مواجه نشد.

افسر پلیسی که با این کمدین صحبت کرده بود در همان زمان گزارش خبر نیز به وی مشکوک شده بود و این احتمال را مطرح کرده بود که وی ممکن است به دلیل استفاده از الکل دچار اشتباه شده باشد اما میلر تاکید کرده بود نخستین باری است که چنین تماسی می‌گیرد و پیش از آن هرگز با پلیس تماس نگرفته و از دیدن فردی مشکوک در قطار نگران شده است.

با این حال کارآگاهان پلیس متوجه شده‌اند که بازیگر «فیلم اموجی» اصلا از یک قطار دیگر استفاده کرده و در قطاری که گزارش آن را داده بود حضور نداشت.

در عین حال بررسی‌های دیگری حاکی از این است که وی با مسافر زنی که در ردیفی دیگر نشسته بود بگومگو کرده بود.

این بررسی‌ها حاکی از این است که وی با انگیزه‌ای علیه آن زن به پلیس زنگ زده و اطلاعات نادرستی درباره بمب در قطار داده است.

اداره فدرال مبارزه با تروریسم، پلیس کانتیکات، مقامات پلیس وسایل نقلیه متروپولیتن و اداره پلیس آمتاک در این پرونده وارد شدند.

میلر سال پیش با اتهاماتی مبنی بر ایجاد مزاحمت برای زنی در دوران کالج روبه رو شده بود اما به شدت آنها را انکار کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا