مارتین اسکورسیزی سریالی درباره رم باستان خواهد ساخت

مارتین اسکورسیزی و همچنین خالق سریال وایکینگ ها (Vikings) یعنی مایکل هرست قرار است با کمک یکدیگر، یک مجموعه تلویزیونی با محوریت رم باستان بسازند و روی آنتن ببرند.

مایکل هرست خالق سریال Vikings (وایکینگ‌ها) و همچنین کارگردان فوق‌العاده محبوب فیلم Goodfellas (رفقای خوب) یعنی مارتین اسکورسیزی قرار است با کمک یکدیگر، یک مجموعه تلویزیونی در رابطه با رم باستان بسازند. به‌تازگی گزارشگر سایت خبری گاردین مصاحبه‌ای با مایکل هرست ترتیب داده است. در طی این مصاحبه، هرست اعلام کرد که او در حال تشکیل دادن تیمی با مارتین اسکورسیزی است تا با یکدیگر سریالی بسازند. این سریال درباره ظهور امپراطوری رم و همچنین یک ژولیوس سزار جوان خواهد بود که با عنوان The Caesars (سزارها) نامگذاری شده است. اسکورسیزی و هرست این سریال را یک مجموعه تلویزیونی درام توصیف کردند که بر اساس برنامه‌های خودشان، قرار است این مجموعه چند فصل به طول بینجامد. این سریال قرار است به طور به‌خصوصی روی ژولیوس سزار تمرکز کند و تجربه‌های او را چه در قالب یک مرد جوان و چه یک حاکم، به تصویر بکشد. هرست در این مصاحبه خود عنوان کرده که معتقد است چنین داستانی، هنوز تا به امروز به این صورت بررسی نشده است؛ چه در قالب فیلم، چه مجموعه‌های تلویزیونی. او در این مصاحبه، درباره اثر جدید خود و همچنین ژولیوس سزار اینگونه گفت:

در تمام فیلم‌هایی که داستان سزار را بررسی کرده‌اند، او معمولا یک فرد میانسال است که با چالش‌ها و پیچیدگی‌های سیاسی‌ای که مقابلش قرار می‌گیرند باید دست و پنجه نرم کند. اما جالب است بدانید زمانی که او یک مرد جوان محسوب می‌شد، فوق‌العاده جالب و البته جاه‌طلب بود. سزار‌های بسیار زیادی تا حالا آمدند و در زمانی که جوان بودند به قدرت زیادی رسیده‌اند. متاسفانه ما این داستان‌ها را تا به امروز و به این شکل روی صفحه نمایش ندیده‌ایم؛ چه در تلویزیون و چه در سینما.

گفته شده که در حال حاضر طرح کلی فصل اول این سریال به پایان رسیده است. همچنین هرست اعلام کرده که فیلمنامه قسمت آزمایشی (پایلوت) را اخیرا به اتمام رسانده است. با این اوصاف انتظار می‌رود که فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی، در تاریخی نامشخص اما در سال آینده و در کشور ایتالیا آغاز شود. همچنین قرار است انتخاب اعضای تیم بازیگری، در آینده‌ای نزدیک آغاز شود. در حال حاضر هنوز هیچ اطلاعاتی درباره اینکه چه شبکه‌ای قرار است وظیفه پخش سراسری سریال سزارها را بر عهده داشته باشد، منتشر نشده است. مهم‌تر از همه هنوز مشخص نیست که مارتین اسکورسیزی، که وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی سریال The Caesars را بر عهده دارد، قسمتی از این مجموعه را هم کارگردانی خواهد کرد یا خیر.

سریال وایکینگ‌ها تنها مجموعه‌ای نیست که مایکل هرست با این سبک ساخته است. علاوه بر این مجموعه، او آثار دیگری همچون سریال The Tudors (تودورها) که درباره پادشاه هنری هشتم بوده و سریال Camelot (کملوت) را که درباره پادشاه آرتور بوده برای شبکه شو تایم ساخته است. از طرف دیگر مارتین اسکورسیزی تا به امروز با مجموعه‌های تلویزیونی زیادی همکاری داشته است که به طور مثال می‌توان به تهیه‌کنندگی اجرایی سریال Vinyl (وانیل) و سریال Boardwalk Empire (امپراتوری بوردواک) برای شبکه HBO اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا